اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایتخت سنگی ایران

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ کلید خورد

خبرگزاری فارس: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته از امروز به مدت پنج روز در اصفهان آغاز به کار کرد.

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن رخشان ظهر امروز در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی سنگ و معادن وابسته اصفهان به عنوان با سابقه‌ترین نمایشگاه کشور در این حوزه، برای هشتمین سال در استان اصفهان و در کانون سنگ ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه سال جاری از 11 تا 15 اردیبهشت‌ماه با حضور بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین تولیدکنندگان این صنعت از استان‌های آذربایجان‌غربی، یزد، مرکزی، خراسان‌جنوبی، اصفهان، کرمان و نمایندگان کشورهای ایتالیا، چین، ژاپن، ترکیه و یونان برپا شده است.

مدیر امور نمایشگاه های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه، سمینار تخصصی تولید ملی، فرصت بین‌المللی نیز برگزار می‌شود.

وی از حضور یک صد شرکت در این دوره از نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در کنار مواد و محصولات معدنی و نمونه سنگ‌های تولیدی، سرویس‌های نگه‌داری ماشین‌آلات معدنی، تعمیرات، توزین و باسکول، بیمه، الماس سنگ‌بری، قله‌برهای سنگ، ساینده‌ها، توری‌ها و بُرِس‌های الماسه را در 9 هزار مترمربع فضای این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

رخشان اضافه کرد: ماشین‌سازان صنعت سنگ، فعالان بخش ابزارآلات، معادن، فرآوری، صنایع دستی سنگ و سنگ‌های ساختمانی و تزئینی حضور فعالی در این نمایشگاه دارند. 

وی به همکاری مناسب شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و کانون سنگ ایران به حضور کارخانه‌های صاحب نام کشور در این نمایشگاه تأکید داشت.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول