اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد

ارتقای کیفی و کمی نمایشگاه گل و گیاه مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گروه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد از ارتقای چشم‌گیری در کیفیت و کمیت برخوردار است.

ارتقای کیفی و کمی نمایشگاه گل و گیاه مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سیدمحمد سیدی ظهر امروز در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، ابزار و ادوات باغبانی مشهد در محل سالن کنفرانس دفتر مدیریت نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: با توجه به نقش و اهمیت گل و گیاه در زندگی روزمره مردم، گروه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد با مشارکت معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه را با کیفیت بالاتری نسبت به ادوار گذشته برگزار می‌کند.

وی با بیان این مطلب که برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد نشان دهنده بلوغ این نمایشگاه است، ادامه داد: این دوره از نمایشگاه با افزایش 20 درصدی فضای نمایشگاهی در حدود 20 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی مسقف و 2 هزار مترمربع فضای باز و هم‌چنین افتتاح یک سالن جدید در محل نمایشگاه با افزایش کمی قابل ملاحظه‌ای نسبت به نمایشگاه‌های پیشین مواجه است.

سیدی افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد نیز با رشد خوبی مواجه بوده است که بر همین اساس تعداد 298 شرکت بالغ بر 600 غرفه نمایشگاه را تشکیل داده‌اند که در این تعداد میان 18 نماینده از شرکت‌های خارجی نیز وجود دارد.

مدیرعامل گروه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد حضور نمایندگان شرکت‌های خارجی در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد را نیز همراه با رشد ارزیابی کرد و گفت: در این دوره از نمایشگاه برای بار دوم شاهد حضور نمایندگان شرکت‌های خارجی هستیم که در این دوره به شکل ثابت‌تری حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: نمایندگی از کشورهای هلند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، چین، سوئد، سنگاپور، آلمان، استرالیا، بلژیک و هم‌چنین 4 شرکت از کشور ترکیه به صورت مستقیم در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، ابزار و ادوات باغبانی مشهد حضور دارند که این امر خود می‌تواند به ارتقای کیفی نمایشگاه بیفزاید.

سیدی در ارتباط با حضور شرکت‌های مختلف داخلی از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه اظهار داشت: شرکت‌های داخلی از استان‌های تهران، اصفهان مازندران، گیلان، البرز، همدان، مرکزی و استان گلستان نیز در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد حضور فعال و جدی دارند.

وی گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، ابزار و ادوات باغبانی از تاریخ 14 لغایت 18 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و از نمایشگاه از ساعت 17 الی 23 هر روز و از ساعت 10 الی 23 روز جمعه و هم‌چنین در روزهای شنبه و یک‌شنبه 16 و 17 اردیبشهت از ساعت 10 الی 16 ویژه متخصصین آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول