اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تالار بزرگ شهر صورت می‌گیرد

ساخت فضای مناسب نمایشگاه‌های هنری شیراز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: به منظور رفع مشکل کمبود فضای نمایشگاه‌های هنری شیراز، در تالار بزرگ شهر، مکان مناسبی برای این منظور طراحی و ساخته می‌شود.

ساخت فضای مناسب نمایشگاه‌های هنری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در بازدید از نمایشگاه بزرگ اکسپو خوشنویسی شیراز که با حضور محمود عالیشوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و علی رضا پرورش، رئیس حوزه هنری فارس، صورت گرفت، از تابلوهای خوشنویسی اساتید برجسته استان فارس و شیراز بازدید کرد.

استاندار فارس در حاشیه این بازدید با بیان این که تاکنون از چند نمایشگاه هنری در سطح شیراز بازدید کرده است، اظهار داشت: برای رفع مشکل کمبود فضای نمایشگاه‌های هنری شیراز، در تالار بزرگ شهر، مکان مناسبی برای این منظور طراحی و ساخته می‌شود تا محیط مناسب و قابل قبولی برای نمایش آثار هنرمندان شیراز و فارس، فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی باید هدایای مورد نظرشان را از آثار هنری داخلی خریداری کنند، تصریح کرد: در شورای اداری این استان، به مدیران فارس در مورد بهره‌برداری از تولیدات هنری، تذکر می‌دهیم.

وی با بیان این که نمایشگاه بزرگ اکسپو خوشنویسی در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شده است، گفت: خوشنویسی، هنر بسیار نجیب و پاکی بوده و شهر شیراز، هنرمندان خطاط بسیار برجسته‌ای را در خود پرورش داده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول