اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور انعکاس توانمندی‌های تولیدی صورت گرفت

برگزاری اردوی عکاسان در فضاهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: قائم مقام مقام حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اردوی عکاسان در فضاهای صنعتی به منظور انعکاس توانمندی‌های تولیدی انجام شد.

برگزاری اردوی عکاسان در فضاهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

 اسحاق آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به همت خانه عکاسان حوزه هنری و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی این استان و به مناسبت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و به منظور به تصویر کشیدن کالاهای تولیدی ایرانی این اردوی هنری برگزار شد.

قائم مقام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این اردوی یک روزه تعداد 20 نفر از عکاسان حوزه هنری از کارخانه‌های تولیدی لوح‌های کامپوزیت دو جداره و تک جداره، درب بطری‌های آب معدنی و دلستر، تولید گز و نبات نشوا، مونتاژ تابلوهای برق صنعتی، درب و پنجره upvc، بتن آماده، لبنیات کوه گل و پولاد پانل دنا در شهرک‌های صنعتی 1 و 2 و 3 یاسوج اقدام به عکسبرداری کردند.

آقایی افزود: نمایشگاهی از آثار منتخب عکاسان به منظور معرفی قابلیت‌های تولیدی این استان در شهرهای مختلف آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

حضور شاعران جوان در نشست شعر حوزه هنری

این مسئول در ادامه به سایر فعالیت‌های اخیر حوزه هنری اشاره کرد و بیان داشت: دومین نشست شعر حوزه هنری روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت در حوزه هنری استان برگزار شد.

آقایی گفت: در این نشست که شاعران استان حضور داشتند تعدادی از آنها چهره‌های جدیدی بودند که برای نخستین بار در این نشست‌ها شرکت داشتند.

وی افزود: در این نشست شاعران ضمن خوانش شعر به نقد و بررسی اشعار قرائت شده پرداختند.

این مسئول عنوان کرد: نشست‌های شعر هر هفته سه‌شنبه‌ها با حضور شاعران استانی در محل حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول