اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته داوران مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور:

بازی‌سازی رایانه‌ای از صنعت سینما سبقت گرفته است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته داوران نخستین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور گفت: صنعت بازی‌سازی رایانه‌ای از صنعت سینما پیشی گرفته و به عنوان یک ابزار فرهنگی در تمامی نظام‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

بازی‌سازی رایانه‌ای از صنعت سینما سبقت گرفته است

سیدحسن هانی امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در حال حاضر بازی‌های جدید به عنوان یک ابزار تهاجمی توسط نظام‌های سلطه علیه کشورهای جهان سوم استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی این نظام‌ها تهاجم به ایران در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به ویژه ارزش‌های اخلاقی و اسلامی است.

به گفته وی، حال با توجه به این وضعیت خطیر مناسب‌ترین دفاع در مقابل این نوع تهاجم استفاده از اسلحه همسان است که بازی‌سازی رایانه‌ای متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی می‌تواند مناسب‌ترین و بهترین دفاع و اسلحه باشد.

این استاد دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور به همت دانشگاه آزاد کاشان و با همکاری بنیاد ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور افزود: برگزاری این دوره از مسابقات یک اقدام ارزنده و بسیار اثرگذار فرهنگی و علمی در محیط دانشگاهی و مراکز آموزش عالی است.

هانی شناسایی افراد نخبه، شناخت ایده‌های جدید و معرفی آنها به بازار کار را از دیگر اثرات مثبت و مثمر ثمر برگزاری این مسابقات دانست و گفت: در حال حاضر که اشتغال یکی از دغدغه‌های نظام برای جوانان به ویژه دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها است بهادادن به صنعت بازی‌سازی رایانه‌ای با جذابیت‌های خاص آن می‌تواند فرصت‌های مناسب شغلی را برای متخصصان این صنعت و در نتیجه سودآوری برای کشور را فراهم کند.

نخستین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با عنوان ( KASHANGDC2012) با رقابت 32 تیم از دانشگاه‌های آزاد، دولتی، پیام نور، مؤسسات غیر انتفاعی و علمی ـ کاربردی از سراسر کشور در تالار سپیده کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از 12 تا 14 اردیبهشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول