اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

شهرک صنعتی در خواجه ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از ایجاد شهرک صنعتی در خواجه خبر داد.

شهرک صنعتی در خواجه ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خواجه، محمدعلی عسگری صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی خواجه‌ از پیگیری ایجاد پروژه شهرک صنعتی توسط مسئولان منطقه قدردانی کرد و اظهار کرد: از هر کاری که به رونق اقتصاد منطقه و اشتغال کمک کند حمایت می‌کنیم.

وی سرمایه‌گذاری بر روی صنایع مادر در مناطق کمتر توسعه یافته را موجب ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه برشمرد و بر حمایت جدی این شرکت از صاحبان اینگونه طرح‌ها را اعلام کرد.

وی، در این جلسه سال جدید را سال حمایت عملی از تولیدات ملی با حمایت از صاحبان طرح‌های تولیدی، صنعتی اعلام کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای تسریع در ارائه خدمات، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌گذاران با ایجاد زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی مناسب فراهم خواهد کرد.

اکبر پیغام فرماندار شهرستان هریس نیز در این جلسه با اشاره به قرار گرفتن شهر خواجه در مسیر 30 کیلومتری کلان شهر تبریز ارزانی زمین و سهولت سرمایه‌گذاری را از مزیت‌ها این منطقه عنوان کرد و خواستار عملی شدن شعار این سال تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی در منطقه شد. 

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول