اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیل صنایع استان آذربایجان‌شرقی:

اقساط بانکی 230 واحد صنعتی و تولیدی آذربایجان‌شرقی تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیل صنایع استان آذربایجان‌شرقی از تصویب ارائه تسهیلات بانکی و تمدید مهلت پرداخت اقساط بیش از 230 واحد صنعتی و تولیدی آذربایجان‌شرقی در جلسه ستاد تسهیل امور تولید استان خبر داد.

اقساط بانکی 230 واحد صنعتی و تولیدی آذربایجان‌شرقی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی با اشاره به برگزاری جلسه با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: پرونده 230 واحد صنعتی و تولیدی آذربایجان‌شرقی که از حیث دریافت تسهیلات بانکی با مشکل مواجه بودند، در این نشست مطرح و رفع مشکلات آنها به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: اغلب مشکلات این واحدهای صنعتی به کمبود سرمایه در گردش مربوط بود ضمن اینکه برخی واحدها با مشکل وثیقه و استمهال تسهیلات بانکی مواجه بودند که با تصویب ستاد، مشکل آنها به زودی مرتفع خواهد شد.

نجفی گفت: پرونده حدود پنج تا هفت واحد صنعتی مشکل‌دار برای بررسی مجدد جهت ارائه یا عدم ارائه تسهیلات بانکی به دستگاه‌های مسئول ارجاع شد.

وی با تاکید بر اینکه همکاری بانک‌ها با واحدهای صنعتی، انگیزه سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد، به نامگذاری امسال به "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اشاره کرد و خواستار تعامل بیش از گذشته سیستم بانکی با حوزه صنعت و تولید شد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول