اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان در گفت‌وگو با فارس:

مجموعه تهاجمات دشمن از طریق فضای مجازی است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار اصفهان، مجموعه تهاجمات فرهنگی، فکری و اعتقادی دشمن را از طریق فضای مجازی قلمداد کرد و بر تجهیزکردن خود برای مقابله با این تهاجمات تأکید کرد.

مجموعه تهاجمات دشمن از طریق فضای مجازی است

علیرضا جوادی صبح امروز در بازدید از نخستین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور در دانشگاه آزاد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: ایمن‌سازی فضای مجازی برای نسل جوان با توجه به هجوم انواع برنامه‌های مخرب و مسموم اینترنت در عقب راندن دشمن از این جبهه نرم و ویرانگر ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مجموعه تهاجمات فرهنگی به سمت جوانان و نوجوانان از طریق رایانه و سیستم‌های الکترونیکی انجام می‌شود بیان داشت: کشور ما با وجود داشتن محتوای قوی و غنی در پردازش و عرضه محصولات چندرسانه‌ای حرفه‌ای و ارزشمند برای نسل جوان، نسبت به وضعیت فعلی دنیای رایانه در جهان نیازمند تلاش بیشتر است.

جوادی رفع این نقیصه و ارائه کارهای پرمحتوا در حوزه رایانه را ضروری دانست و گفت: مجموعه‌های دانشگاه، صنعت و فرهنگی می‌توانند با همکاری و تعامل مطلوب با فعالیت چشمگیر خود این خلا فرهنگی و علمی در فضای مجازی را جبران کنند.

فرماندار کاشان، برگزاری مسابقات علمی و آموزشی در سطح مراکز آموزش عالی را یکی از راهکارهای ایجاد انگیزه برای دانشجویان در ابداع طرح‌ها و ایده‌های سازنده و مقابله به مثل با تهاجمات فکری و فرهنگی دانست.

جوادی تأثیر برگزاری این مسابقات رقابتی را در ارتقای سطح علمی دانشجویان و اساتید بسیار مؤثر قلمداد کرد و گفت: در عرصه رقابت است که استعدادهای نهفته شکوفا و جلوه‌گر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات بستری مناسب برای بروز توانمندی‌ها و استعدادهای خلاق و نخبه است و سابقه نشان داده از این طریق با شناسایی توانمندی های ویژه موفقیت‌های خوبی کسب می‌شود.

جوادی در ادامه برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با عنوان(kASHANGDC 2012)به صورت ابتکاری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان را افتخاری بزرگ برای این شهرستان دانست و گفت: انتظار می‌رود برگزاری این مسابقات مقدمه و زیربنایی برای جهش و پرشی موفقیت‌آمیز در عرصه‌های رایانه‌ای شهرستان، استان و کشور شود.

فرماندار کاشان حضور و مشارکت دانشجویان را در این مسابقه عالی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد کاشان برای نخستین بار در سطح کشور این رقابت‌ها را به صورت فشرده اجرا می‌کند تمامی تیم‌های شرکت کننده رضایت‌مندی خود را از میزبانی و زمینه‌سازی این مسابقات توسط این دانشگاه اعلام کردند.

جوادی با آرزوی موفقیت برای تمامی تیم‌ها متذکر شد: نفس حضور در این مسابقات و جرات ورود دانشجویان با انگیزه و علاقمند از سراسر کشور به این عرصه علامت پیروزی برای همه آنها است.

وی در پایان با تقدیر از دانشگاه آزاد کاشان در برگزاری این رقابت‌ها، حضور و دعوت مسئولان حوزه‌های صنعت و فرهنگ شهرستان و استان را برای بازدید از این مسابقات توسط برگزارکنندگان مسابقات خواستار شد و گفت: حضور مسئولان علاوه بر اینکه عامل ایجاد انگیزه، تشویق، انرژی و تلاش مضاعف در تیم‌های شرکت‌کننده می‌شود زمینه‌ساز تعامل و هم‌فکری مطلوب آنها در طراحی برنامه‌های پرمحتوا و غنی در عرضه محصولات چندرسانه‌ای را نیز فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول