اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از خراسان‌شمالی انجام می‌شود

اعزام 7 هزار نفر برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی از برنامه اعزام بیش از 7 هزار نفر برای حضور در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی از این استان خبر داد.

اعزام 7 هزار نفر برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدکریم سجادی عصر امروز در نشست ستاد بزرگداشت امام خمینی اظهار داشت: برای برگزاری آیین‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) کمیته‌های 14گانه در استان شکل گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد و نام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تاکید کرد: امام نه تنها منشأ تحول در ایران که منشأ انقلاب جهانی است و در واقع اسلام ناب را در عصر حاضر زنده کرد.

سجادی تصریح کرد: آحاد ملت ایران و امت امام(ره) وظیفه دارند آرمان‌ها و ارزش‌های والا و انسان‌ساز امام را به جهانیان معرفی کرده و در حفظ و پاسداشت این ارزش‌ها و آرمان‌ها بکوشند.

به گزارش فارس در این نشست برنامه‌ریزی‌ شده تا از خراسان‌شمالی بیش از 7 هزار نفر برای حضور در حرم حضرت امام در ایام سالگرد رحلتش اعزام شوند.

بر اساس برنامه مقرر شد تا زائران حرم مطهر حضرت امام(ره) طی مدت سه روز اعزام، علاوه بر حرم حضرت امام(ره) در مسجد مقدس جمکران و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز حضور یابند.

به گزارش فارس سال گذشته 6 هزار و 367 زائر خراسان‌شمالی با 155 دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) به تهران اعزام شده بودند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول