اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

طرح آمایش ورزش در نظام جامع ورزش و جوانان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: در نظام جامع ورزش و جوانان طرح آمایش اجرا می‌شود.

طرح آمایش ورزش در نظام جامع ورزش و جوانان اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمد عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سبزوار، اظهار داشت: گرچه در چند سال اخیر در نقاط محروم، دولت طرح‌های ورزشی خوبی اجرا کرده و تا حدی این نیاز تأمین شده اما برای اینکه بتوانیم از تمام ظرفیت‌های ورزشی استفاده کنیم این آمایش لازم است که خوشبختانه اتفاق افتاده است.
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از طرح‌های نیمه تمام ورزشی سبزوار بر تسریع در تکمیل طرح‌های ورزشی سبزوار و بهسازی آنها تأکید کرد و افزود: خوشبختانه ظرفیت‌ها قابل روبرو بوده به طوری که زیرساخت‌های توسعه ورزش تا حدود زیادی فراهم شده است.
وی ادامه داد: طرح‌های در دست اجرای سبزوار در زمینه ورزش به اندازه 50 سال گذشته زیرساخت‌های ورزشی را مدنظر قرار داده چرا که جوانان ورزشکاری در رشته‌های متعدد در سبزوار فعالیت می‌کنند که لازم است زیرساخت‌های توسعه ورزش هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به تکمیل نیمی از طرح استادیوم ورزشی 15هزار نفری سبزوار بر تکمیل نهایی آن تا سال آینده تأکید کرد و اظهار داشت: با صحبت‌هایی که با دست‌اندرکاران این طرح داشته‌ایم، قرار شده است با تخصیص اعتبارات شاهد بهره‌برداری این طرح بزرگ ورزشی در سال آینده باشیم.
وی همچنین از ساختمان اداری فرسوده ورزش و جوانان سبزوار و بازدید و احداث یک ساختمان جدید تأکید کرد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین مشکلات استادیوم مظهری سبزوار را از نزدیک بازدید و بر بهسازی چمن و ایجاد پیست تارتان در این استادیوم تأکید کرد.
 وی در مورد نامناسب بودن سالن 3 هزار نفری هندبال سربداران با توجه به خیل عظیم تماشاگران و درخواست مسئولان سبزواری جهت احداث یک سالن هفت‌هزار نفری هندبال افزود: اولویت ما در وزارت تکمیل طرح‌های نیمه تمام است اما احداث این سالن هفت‌هزار نفری را در برنامه آتی خود در وزارت برای سبزواری‌ها داریم.
انتهای پیام/م20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول