اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش خبر داد:

3 هزار طرح ورزشی نیازمند 6 هزار میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در سراسر کشور 3 هزار طرح نیمه تمام ورزشی وجود دارد، که برای اتمام و تکمیل این طرح‌ها نیازمند 6 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

3 هزار طرح ورزشی نیازمند 6 هزار میلیارد تومان اعتبار
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، احمد رسولی‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی شهر جیرفت در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: اولویت برنامه‌های ما توسعه ورزش‌های همگانی است و این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز است.
وی افزود: محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان نیز در زمینه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی تاکیدات فراوانی دارند و این موضوع را در روز رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نیز مطرح و تاکید کردند.
رسولی‌نژاد تصریح کرد: مصوبات حوزه ورزش و جوانان سفرهای هیئت دولت به استان‌ها مورد بررسی قرار گرفته و بخش قابل توجهی عملیاتی و اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه در سراسر کشور سه هزار طرح نیمه تمام ورزشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای اتمام و تکمیل این طرح‌ها نیازمند 6 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار هستیم که حداکثر 300 میلیارد تومان در بخش عمرانی به ما می‌دهند.
رسولی‌نژاد گفت: 3 هزار تا 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای سال آینده و سال‌ 92 در حوزه وزارت ورزش و جوانان نیازمند هستیم.
وی با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی در استان کرمان مدنظر ما قرار دارد، عنوان کرد: در شهرستان جیرفت 50 فضای ورزشی وجود دارد که برای تجهیز و تکمیل آن‌ها آمادگی داریم.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان به جوایز همایش پیاده‌روی جیرفت 20 کمک هزینه سفر معنوی عمره اضافه کرد.
به گزارش فارس، همایش بزرگ پیاده‌روی شهرستان جیرفت با حضور پرشور مردم و به ویژه جوانان برگزار شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول