اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر چهارم دولت انجام می‌شود؛

افتتاح 6 طرح ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 6 طرح ورزشی در سفر چهارم دولت به این استان خبر داد.

افتتاح 6 طرح ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد
محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سفر چهارم هیئت دولت و با حضور وزیر ورزش و جوانان شش طرح ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.
مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به این استان و با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان این چند طرح ورزشی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که تاثیر مثبتی در روند رو به رشد موفقیت‌های ورزشی این استان خواهد داشت.
شفیعی این طرح‌ها را سالن هزار و 200 نفره در سی‌سخت، زورخانه ورزشی سی‌سخت و چهار زمین ساحلی کبدی، والیبال، سپک‌تاکرا و کشتی ذکر کرد.
این مسئول در ادامه بازدید از استادیوم 15 هزار نفری دولت‌آباد یاسوج، حضور در جمع قهرمانان و مدال‌آوران، پیشکسوتان و مربیان ورزش این استان را از دیگر برنامه‌های حضور وزیر ورزش در این استان عنوان کرد.
شفیعی دیدار با مسئولان ستادی اداره‌کل و مسئولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در سالن شهید پایدار شهر یاسوج، بازدید از نخستین دیواره سنگ‌نوردی سه منظوره کشور در شهر سی‌سخت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح این استان را از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر عباسی وزیر ورزش و جوانان و هیئت دولت به این استان برشمرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات این دولت در عرصه ورزش این استان را ستودنی دانست و گفت: بیشتر زیرساخت‌های ورزشی استان ما در دولت کنونی ساخته شد و اگر امروزه پیشرفتی در زمینه ورزش قهرمانی در این استان مشاهده می‌شود به واسطه خدمات گسترده دولت است.
شفیعی توجه به زیرساخت‌های ورزشی در نقاط محروم این استان به خصوص در روستاها را از دیگر اقدامات دولت دانست و گفت: تعداد زیادی زمین ورزشی روستایی در این استان در طول شش سال اخیر ساخته شده و بسیاری از قهرمانان ورزشی ما نیز از همین زمین‌ها و اماکن پرورش و رشد یافته‌اند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول