اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

طرح‌های ورزشی برنامه‌محور حمایت مالی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌محوری را مهم‌ترین نیاز ورزش این استان دانست و گفت: همه طرح‌های ورزشی برنامه‌محور حمایت مالی می‌شوند.

طرح‌های ورزشی برنامه‌محور حمایت مالی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد شفیعی عصر یکشنبه در دیدار با چهره‌های برتر ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نداشتن برنامه و اشل مشخص، مهم‌ترین مشکل جامعه ورزشی، مربیان هیئت‌ها، ورزشکاران، داوران و سازمان‌های مردم نهاد است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر همه دست‌اندرکاران و مرتبطان با مقوله ورزش، برنامه و طرح داشته باشند مورد حمایت مالی و معنوی اداره‌کل ورزش و جوانان قرار می‌گیرند و در این زمینه آمادگی کامل وجود دارد.
وی با بیان اینکه اگر برنامه و طرح وجود داشته باشد، پول و اعتبار نیز هست، گفت: از همه مربیان، داوران و هیئت‌های ورزشی می‌خواهم که برنامه‌های خود را در قالب یک طرح مشخص با ورودی و خروجی معین به اداره‌کل ورزش و جوانان تحویل دهند تا شاهد رشد و ارتقاء بیش از پیش ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
 شفیعی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان این استان بیان داشت: 10 روز به هیئت‌های ورزشی مهلت دادیم تا لیست ورزشکاران قهرمان خود را اعلام کنند تا بلافاصله این مراسم برگزار شود.
این مسئول ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: معتقدم باید به تناسب بضاعت این استان به صاحبان مدال‌های جهانی و آسیایی حقوق پرداخت شود که این تجربه را در مورد برخی هیئت‌ها آغاز کردیم.
 وی در پاسخ به سئوال یکی از ورزشکاران حاضر در این نشست در این رابطه ابراز داشت: حمایت از اعزام‌های ورزشی در برنامه اصلی این اداره‌کل است و در این خصوص حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: طبیعی است که اعزام‌های خارج از کشور تابع یک سری مقررات خاص است که با برآورده کردن اصول مورد انتظار نظام و جامعه، این اعزام‌ها نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.
شفیعی که در این دیدار به مشکلات و نظرات ورزشکاران این استان به دقت گوش می‌داد، درخواست یکی از ورزشکاران در مورد نیاز به وجود پزشک تغذیه را به حق دانست و تاکید کرد: این درخواست به عنوان یکی از مصوبات این جلسه با تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان محقق خواهد شد.
وی وجود پزشک تغذیه را بالای سر ورزشکاران لازم خواند و خاطرنشان کرد: پزشکی که برای این مهم انتخاب می‌شود باید دارای تجارب کافی و مسلط به قوانین و مقررات حوزه ورزش باشد.
به گزارش فارس، در این جلسه نماینده هیئت ناشنوایان از عدم اختصاص اماکن و سالن‌های ورزشی در وقت مناسب به این هیئت گلایه کرد که مدیرکل ورزش و جوانان این استان به مدیران ورزش در شهرستان‌ها دستور داد تا بهترین وقت ممکن را در اختیار هیئت‌های ناشنوایان، جانبازان و معلولین قرار دهند.
وی گفت: مدیران ورزش در شهرستان‌ها نگران هزینه سالن‌های ورزشی نباشند زیرا این هزینه‌ها به لحاظ اهمیت آن توسط اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت خواهد شد. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول