اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد:

بهره‌برداری از 12 طرح ورزشی آذربایجان غربی تا پایان سال

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی آذربایجان غربی افزایش می‌یابد، گفت: تا پایان سال جاری 12 طرح ورزشی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 12 طرح ورزشی آذربایجان غربی تا پایان سال
علی ملااحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در شهرستان‌های آذربایجان غربی، اظهار داشت: در راستای توسعه و استانداردسازی فضاهای ورزشی 50 طرح عمرانی ورزشی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: تمام این پروژه‌ها در دست احداث بوده و توسط اداره‌ کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اداره می‌شود.
ملااحمدی افزود: از این تعداد 20 پروژه از محل منابع ملی و کارفرمایی شرکت توسعه اماکن ورزشی هیئت‌ها است که به صورت استانی هم اداره می‌شود.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 12 طرح از طرح‌های ورزشی استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: سالن‌های چندمنظوره ورزشی، استخرهای شنا، زمین‌های روباز ورزشی و سالن‌های روستایی از جمله این طرح‌ها محسوب می‌شود.
این مسئول گفت: امسال برای اجرای این طرح‌ها 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.
ملااحمدی ادامه داد: میانگین سرانه ورزشی در استان 56 سانتی‌مترمربع است و با بهره‌برداری از پروژه هایدر دست احداث 20 سانتی‌متر مربع به این سرانه افزوده می‌شود.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: 13 پروژه روستایی با زمین‌های روباز با اعتبار 350 میلیون تومان در دست مطالعه است که با تحویل گرفتن زمین این پروژه‌ها را در استان آذربایجان غربی و روستاهای استان آغاز می‌کنیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول