اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

اجرای 15 طرح و برنامه ورزشی در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان فارس 15 طرح و برنامه ورزشی در سال جاری اجرایی می‌شود.

اجرای 15 طرح و برنامه ورزشی در فارس
محسن تابش امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: این طرح‌ها شامل برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری، تقویت سرگروه‌های درس تربیت‌بدنی، راه‌اندازی مدارس ورزش، تهیه بسته‌های طرح‌های اصلاحی برای 220 مدرسه دوره راهنمایی بوده است.
تابش خاطرنشان کرد: برپایی همایش‌های درس تربیت‌بدنی، فضاهای ورزشی و طرح سباح آموزش طناورز ویژه آموزش طناب‌کشی کلاس چهارم دبستان و کلاس‌های توجیهی دانش‌افزای مربیان تربیت‌بدنی در رشته‌های مختلف ورزشی خواهر و بردار از دیگر طرح‌های ورزشی در استان فارس است.
وی تصریح کرد: شرکت 17 هزار و 500 دانش‌آموز در 500 کانون ورزشی در سال گذشته که امسال به 20 هزار دانش‌آموز افزایش می‌یابد از دیگر طرح‌هایی بوده که به اجرا درآمده است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی ادراه کل آموزش و پرورش استان فارس اضافه کرد: اصلاح ساختار رقابتی دانش‌آموزان، تهیه کلیپ‌های ورزش صبح‌گاهی، اجرای طرح تشویقی معاونان و کارکنان اداره ورزش و برپایی دوره‌های آموزشی برای گروه‌های جدید از دیگر عملکردهای اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش فارس است.
تابش افزود: ساخت حدود 51 سالن ورزشی در دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان فارس تصویب شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس این استان احداث 60 سالن ورزشی به صورت مشارکتی با اداره کل آموزش و پرورش و استانداری فارس نیز در دستور کار اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش فارس است.
وی از احداث 30 استخر سرپوشیده تا اواخر سال 93 در استان فارس خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در زمان کوتاهی شاهد بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در استان فارس هستیم.
تابش اضافه کرد: برای اجرای طرح‌های ورزشی در استان فارس 3 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: ورزشکاران دختر دانش‌آموز فارس در بیست و سومین دوره سازمان ورزشی قهرمان کشوری با 41 تیم و در 15 رشته ورزشی در سه دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شرکت کردند و صاحب 27 مقام تیمی و در مجموع بعد از تهران نایب قهرمان شدند.
وی افزود: دانش‌آموزان دختر این استان در مجموع 100 مدال طلا، 106 نقره و 101 مدال برنز را کسب کرده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول