اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

معلم نماد هدایت انسان به سوی خدا است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: معلم نماد هدایت انسان به سوی خدا است.

معلم نماد هدایت انسان به سوی خدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: معلمان در راستای شکل‌گیری یک جهان‌بینی الهی در ذهن دانش‌آموزان و خدایی‌شدن آنها تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مبعوث شدن 124 هزار پیامبر در طول تاریخ زندگی بشر بیانگر اهمیت تربیت و هدایت انسان است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر علما، فقها، عالمان دینی و معلمان وظیفه هدایت انسان را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر اینکه معلمی شغل انبیا محسوب می‌شود، اضافه کرد: معلمان به عنوان یکی از نمادهای هدایت انسان قابل تقدیر و تکریم هستند.

وی با اشاره به اهمیت نامگذاری روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری یادآور شد: شناخت شخصیت این استاد شهید به‌ویژه برای دانش‌آموزان موجب آشنایی با ارزش و مقام معلم می‌شود.

امیرخانی با بیان اینکه قدردانی از معلمان و حفظ یاد و خاطره آنها به خاطر زحمات خالصانه‌ای که می‌کشند، از وظایف دانش‌آموزان و مسئولان است، ادامه داد: انسان به عنوان یک دانش‌آموز تا آخر عمر نیازمند آموزش و یادگیری است و پاداش واقعی معلمان در نزد خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به اینکه معلمان و فعالان حوزه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها پیشتاز هستند، تصریح کرد: حضور صادقانه آنها در صحنه‌های مختلف قبل از سایر ارگان‌ها بیانگر عشق آنها نسبت به خدمت به مردم و کشور است.

لازم به ذکر است که در ادامه مراسم گرامیداشت هفته معلم در مدرسه خوارزمی از رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک و مدیر آموزشگاه تجلیل به عمل آمد.

همچنین شایان ذکر است که در این مراسم در گرامیداشت مقام معلم مقاله‌هایی توسط دانش‌آموزان مدرسه خوارزمی و معلمان نمونه این مدرسه قرائت شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول