اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

مشکلات معلمان باید به صورت ویژه بررسی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملارد گفت: مشکلات فرهنگیان و معلمان کشور باید به صورت ویژه بررسی شده و حل آنها در اولویت کاری مسئولان باشد.

مشکلات معلمان باید به صورت ویژه بررسی شود

ناصر بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از حرفه‌های مهم، تأثیرگذار و ارزشمند در هر جامعه‌ای، شغل معلمی است.

وی تصریح کرد: معلم با روح و فکر کودکان و نوجوانان سر و کار داشته و در حقیقت تربیت نسل‌های آینده به طور مستقیم با نحوه انجام وظیفه معلمان مرتبط است.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد:‌ امروز وظیفه اصلی معلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت افرادی متخصص و متعهد، مسئولیت‌پذیر، با ایمانی راسخ و معتقد به آرمان‌های اسلام و انقلاب است که خوش‌بختانه معلمان ما به درستی این وظیفه مهم را درک کرده‌اند.

* معلم نباید دغدغه مالی داشته باشد

بورد با اشاره به وظایف خطیر فرهنگیان تأکید کرد: وقتی چنین مسئولیت سنگینی را برعهده یک معلم قرار می‌دهیم، باید شرایط و امکانات انجام وظیفه فوق را نیز فراهم کنیم.

وی افزود: یک معلم نباید دغدغه مشکلات زندگی و مالی داشته و وقتی در کلاس درس حاضر می‌شود، فکر و روح او باید در خدمت تربیت فرزندان ایران باشد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ملارد ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید فرموده‌اند که رفع مشکلات فرهنگیان کشور باید در اولویت کاری مسئولان قرار داشته باشد.

فرماندار ملارد بیان کرد: دولت نیز تمام تلاش خود را برای انجام این مهم به کار بسته و خوش‌بختانه طی سال‌های گذشته اقدامات مناسبی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی اظهار داشت: اگر چه تلاش‌های بسیاری برای رفع مشکلات فرهنگیان و معلمان کشور به ویژه در حوزه‌های مادی صورت گرفته است،‌ اما هنوز شاهد هستیم که این قشر زحمت‌کش با امکانات محدودی زندگی می‌کنند.

فرماندار ملارد افزود: بنابراین مشکلات معلمان باید به صورت ویژه بررسی و راهکارهای رفع آن در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

* آینده ایران در گرو تلاش معلمان است

وی تأکید کرد: علت اهمیت کار معلمی در این است که آینده کشور در گرو تلاش و عملکرد آنها قرار داشته و اگر معلمان ما وظیفه خود را به درستی انجام دهند، شاهد تربیت نسلی فداکار، مؤمن و متعهد و متخصص و متفکر خواهیم بود که حضور این نسل متضمن توسعه و آبادانی ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان ملارد در پایان اظهار داشت: خوش‌بختانه ما دارای معلمانی هستیم که با کم‌ترین امکانات، بیش‌ترین تلاش را داشته و هیچ گاه گلایه‌های خود را علنی نمی‌کنند، با این وجود باید مسئولان رفع مشکلات جامعه فرهنگیان کشور را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول