اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

معلمی نماد عاشقانه زیستن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: جایگاه معلم شناخته نشده و کمتر به عظمت روح معلمان پی برده‌ایم زیرا معلمی تلاش عاشقانه و زیستن عاشقانه برای روشنی جامعه است.

معلمی نماد عاشقانه زیستن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم سپاس از معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم در دبیرستان شهید بردستانی شهر بردخون اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری نمونه برجسته‌ای از معلم نمونه بود ولی در آن دوران برخی خواص نیز او را نمی‌شناختند و در میان مردم گمنام بود.

وی افزود: روز معلم مختص به یک زمان خاص نیست و همه ایام متعلق به معلمان است و این قشر با سوختن، ساختن را به ارمغان می‌آورند و روشنی بخش مسیرهای سخت و تاریک هستند هر چند ممکن است سختی‌های بسیاری را تحمل کنند.

رکنی‌حسینی با تجلیل از معلمان گفت: جا دارد از آموزگارانی که در سخت‌ترین شرایط به امر خطیر تعلیم و تربیت در کشور به ویژه در این منطقه اشتغال دارند تقدیر کنیم که عاشقانه در خدمت مردم هستند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: با عشق درس بخوانید و همراه با علم از نظر معنوی پیشرفت کنید و با دو بال علم و ایمان به پرواز درآیید و آنچنان باشید که در آینده کشور را با تعهد بسازید زیرا خیلی از افراد با داشتن صدها قبله‌نما موقع نماز پشت به قبله می‌ایستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: ما همه مدیون معلمان هستیم و هر چه داریم از برکت وجود آنان است پس با رعایت ادب و احترام با معلمان خود رفتار کنیم و قدردان آنان باشیم تا موجب سربلندی و اقتدار نظام شویم.

حسین مصلحی‌پور افزود: در این هفته برنامه‌هایی نظیر بازدید مسئولان بخش از مدارس و تبریک این روز به فرهنگیان، همایش بزرگ فرهنگیان، تجلیل از معلمان نمونه و فعالان عرصه نماز و قرآن، اعزام تعدادی از فرهنگیان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مسابقات فرهنگی هنری، حضور یکپارچه در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، زیارت عاشورا، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا،کوهپیمایی فرهنگیان، تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت در روستا و مسن‌ترین بازنشسته در منطقه اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول