اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تور گردشگری معلمان جنوب تهران برگزار شد

یک روز پر از خاطره ویژه معلمان جنوب تهران

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم تور تفریحی گردشگری ویژه معلمان از سوی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

یک روز پر از خاطره ویژه معلمان جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همزمان با فرا رسیدن هفته معلم، تور تفریحی گردشگری ویژه معلمان از سوی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و به منظور گرامیداشت 12 اردیبهشت ماه، اداره اجتماعی و فرهنگی این ناحیه با مشارکت مدیریت محله نظامی اقدام به برگزاری تور یک‌روزه تنگه پلور ویژه معلمان تمام مدارس محله نظامی کرد.

یحیی رنجبران با توجه به نقش مهم معلمان در زندگی فردی و اجتماعی دانش‌آموزان گفت: به منظور فراهم آوردن لحظاتی شاد و بهره‌مندی از فضاهای طبیعی، این تور تفریحی گردشگری با حضور جمعی از معلمان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه شش با مشارکت مدیریت محله نظامی اقدام به برگزاری تور یک‌روزه پارک ارم ویژه مربیان و کودکان خانه اسباب بازی سرای محله نظامی کرد.

رنجبران تاکید کرد: این اردوی تفریحی با هدف ایجاد لحظات شاد و فرح‌بخش برای کودکان و مربیانشان با حضور جمعی از خردسالان، مربیان و مادران کانون مادر و کودک این محله برگزار شد.

شهردار ناحیه شش شهرری خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های متنوعی در خصوص تقدیر از معلمان نمونه و برگزاری تورهای تفریحی گردشی به نقاط تفریحی و تفرجگاهی در سطح محلات این ناحیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول