اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش زابل:

2 معلم از زابل نمونه کشوری شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش زابل گفت: دو نفر از معلمان شهرستان زابل نمونه کشوری شدند.

2 معلم از زابل نمونه کشوری شدند

حسین کیخا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: تعداد 12 نفر از معلمان این شهرستان به عنوان معلم نمونه استانی و 44 نفر نیز به عنوان معلم شهرستانی انتخاب شد‌ه‌اند که در هفته معلم از آنان تجلیل می‌شود.

وی افزود: ساماندهی 100 درصد مدارس ابتدایی در شیفت ثابت صبح، کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در استان، کسب مقام نخست استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس، تالیف کتاب قرآن دوره انتقال سوادآموزی برای استفاده در سطح کشوری از مهم‌ترین توفیقات آموزش و پرورش زابل بوده است.

کیخا راهیابی دو دانش‌آموز از سیستان به المپیاد کشوری، کسب 27 مقام نخست،37 مقام دوم و 56 مقام سوم در مسابقات فرهنگی و هنری استانی، کسب مقام نخست کشور توسط یکی از دانش آموزان در طرح پژوهش مدارس شاهد و انتخاب سه نفر از دانش آموزان مقاطع متوسطه برای اردوی تیم ملی کشتی را از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش زابل در سال 90 عنوان کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش زابل ضمن قدردانی از مقام و منزلت معلمان گفت: برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه آموزش و پرورش این منطقه انجام شده که برگزاری همایش بزرگ تشکیلات دانش آموزی، ساماندهی 50 نفر روحانی برادر و 20 روحانی خواهر برای اقامه نماز در مدارس، اخذ مجوز هنرستان نمونه پسرانه شهید ضابطی، راه‌اندازی دبیرستان دخترانه معرفت در هیرمند شمالی و افتتاح چهار پروژه آموزشی و سه سالن ورزشی از مهم‌ترین این برنامه‌ها بوده است.

کیخا گفت: صدور بیمه طلایی برای تمامی شاغلان و بازنشستگان، افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده، برگزاری کلاس آموزش خانواده، اعزام 18 دانش آموز و یک مربی به حج عمره، هوشمند سازی 112 کلاس درس و اعزام 3 هزار و 390 دانش آموز به اردوی راهیان نور از عمده فعالیت‌های آموزش و پرورش زابل بوده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول