اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج کارگری، نماد ایمان و عقیده/5

ابراهیمیان: تولید نیازمند پشتکار و هم‌دلی مدیران و کارگران است

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه و عضو بسیج کارگری سمنان گفت: آینده در تصاحب پیش‌گامان صنعت و تولید بوده، این امر نیازمند حمایت‏های دولت، جدیت، پشتکار و هم‌دلی همگان به ویژه مدیران و کارگران در عرصه‏های تولید و صنعت است.

ابراهیمیان: تولید نیازمند پشتکار و هم‌دلی مدیران و کارگران است

منصور ابراهیمیان که امروز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز بسیج کارگری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان شرکت کرده بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای جامعه کارگری به راهکارهایی برای رونق بازار و افزایش تولید کالای داخلی اشاره کرد و افزود: فرهنگ‏سازی برای مصرف کالاهای تولید داخل در کلیه صنوف به خصوص صنایع خودروسازی، تعدیل مالیات‏ها و عوارض بخش صنعت، تثبیت قیمت اولیه مواد و اعمال تعرفه‏های مناسب برای ورود قطعات مشترک از خارج را از جمله عوامل رونق بازار و افزایش تولید کالای داخلی است.

وی گفت: کارگران بسیجی در تمامی سطوح اقتصادی ممتاز هستند و می‏توان از کارگران در عرصه مدیریت بهره برد، البته این امر نیازمند اعمال تجارب و آموزش‏های تخصصی است.

عضو بسیج کارگری سمنان، به‏ روز رسانی دانش و تکنولوژی،‌ استفاده از تحقیقات و نوآوری، تنوع محصولات مطابق با نیازهای مشتریان و استفاده از امکانات موجود و صرفه‏جویی در مواد اولیه را از عوامل موفقیت کالای ایران برشمرد.

ابراهیمیان تأکید کرد: کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی باید با تعهد و وجدان کاری به پیشرفت کشور در بخش صنعت و معدن کمک کنند تا ایران اسلامی به‏ رغم تمام تهدید دشمنان در اوج قله پیشرفت و علم و فناوری بایستند.

وی گفت: ایجاد یک الگوی کاملاً بومی و دینی اقتصادی که وابستگی‌های ما را به اقتصاد بیرونی تا حد زیادی کاهش دهد،‌ ضروری است.

این صنعتگر تأکید کرد: فراگیر شدن فرهنگ بسیجی در جامعه به ویژه در واحدهای کارگری استان که کانون اصلی رسوخ چنین فرهنگی است، جز با تبعیت از  فرامین امام خامنه‏ای فراهم نمی‏شود و در این راه باید از اقشار مختلف جوانان، متخصصان و صنعتگران در سنگر کار و تلاش بهره برد.

ابراهیمیان در خصوص شرکت پاریزان صنعت مطالبی را عنوان کرد و افزود: شرکت پاریزان صنعت در سال 1353 با هدف واردات ماشین‌آلات تعمیرگاهی تأسیس شد و قریب به 10 سال است که سهم عمده بازار فروش ماشین‌آلات را به خود اختصاص داده است.

وی بیان داشت: حدود 20 قلم ماشین‏آلات مختلف تعمیرگاهی و بالانس صنعتی در کارخانه پاریزان صنعت تولید می‏شود.

مدیر کارخانه پاریزان صنعت سمنان، نمونه‏ای از محصولات شرکت پاریزان صنعت را دستگاه بالانس،‌ لاستیک درآر،  میزان‌فرمان، جک بالابر، شاسی‏کش، شستشو آبگرم و دستگاه بالانس صنعتی با سفارش مورد نیاز مشتری برشمرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول