اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

گسترش سازندگی در روستاها نیازمند ظرفیت بالای شوراهاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: گسترش سازندگی در روستاها نیازمند توان و ظرفیت بالایی است که شهرداری‌ها و شوراها از آن برخوردارند.

گسترش سازندگی در روستاها نیازمند ظرفیت بالای شوراهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا جلسه شورا‌ها و دهیاری‌های شهرستان بویین‌زهرا بعد از ظهر امروز با حضور ابوالفضل طاهر‌خانی، فرماندار شهرستان بویین‌زهرا، علی جدایی بخشدار دشتابی، حسین حسین‌خانی مسئول روابط عمومی فرماندار بویین‌زهرا، مصطفی شامحمدی معاون فرماندار بویین‌زهرا و جمعی از مسئولان و اعضاء شورای اسلامی بخش مرکزی بویین‌زهرا و دشتابی در سالن اجتماعات بخشداری دشتابی برگزار شد.

ابوالفضل طاهرخانی در این جلسه با بیان ضرورت وجودی شوراها و نقش این نهاد در پیگیری مسائل شهری تصریح کرد: منظور از تشکیل شوراها و به راه‌اندازی این نهاد در واقع تلاش برای تسریع در روند سازندگی و عمران بوده است.

وی با اشاره به دستاوردهای شورای اسلامی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: حضور هر یک از اعضای شوراهای اسلامی  در سطح شهرستان بویین‌زهرا و توجه جدی به مسائل و مشکلاتی که روزانه برای عموم شهروندان رخ می‌دهد، می‌تواند تأثیر بسزایی در میزان رضایت‌مندی مردم داشته باشد.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد:  خدمت‌‌رسانی و گسترش واژه سازندگی در روستاها نیازمند توان و ظرفیت بالایی است که شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در شهرها و دهیاری‌ها در روستاها از آن ظرفیت و توانمندی به صورت کامل برخوردار هستند.

طاهر‌خانی با اشاره به اقدامات مطلوب شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا در ارائه خدمات به شهروندان بویین‌زهرایی و تلاش برای رفع معضلات و مشکلات مردم این شهرستان تصریح کرد: شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا از جمله شوراهایی هست که تلاش ویژه‌ای را برای ارتقا سطح عمرانی و خدماتی بویین‌زهرا به کار بسته است.

وی با بیان شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی که سبب رضایت‌مندی مردم از شوراهای اسلامی در شهر می‌شود، یادآور شد: توکل بر خداوند و دوری از دنیاطلبی دو شاخصی هستند که میزان رضایت‌مندی مردم را از هر یک از اعضای شورای اسلامی بیش‌تر می‌کند.

فرماندار بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: لزومی ندارد که عده‌ای خاص، صرفا برای آسایش و راحتی خود، موجب رنج و گرفتاری مردم در شهر شوند و اگر چنین باشد یکی از وظایف شوراها و شهرداری نظارت و کنترل بر رفتار چنین اشخاصی است.

وی با بیان اینکه لازم است اعتبارات دولتی با برنامه‌ریزی مناسب در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی هزینه شود، عنوان کرد: هیچ یک از مسئولان نباید با کم‌دقتی و عدم برنامه‌ریزی صحیح، مانع از اختصاص صحیح و به‌موقع بودجه‌ها در عرصه‌های مورد نیاز شوند.

طاهر‌خانی با بیان اینکه باید قدردانی ویژه‌ای را از مسئولان شهرداری و شوراهای اسلامی بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا به عمل آورد، افزود: امیدواریم  در سال جدید، حضور موفق و پررنگ‌تر اعضای شوراها را برای رفع مشکلات و کمک به رشد و توسعه این شهرستان با قوت بیش‌تری شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول