اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

شوراهای اسلامی، نیازهای مردم را به مسئولان انعکاس دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت:‌ شوراهای اسلامی، نیازهای اساسی مردم را به مسئولان انعکاس دهند.

شوراهای اسلامی، نیازهای مردم را به مسئولان انعکاس دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی صبح امروز در همایش گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تبریک روز شوراها، تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مشارکت اجتماعی مردم دانست و اظهار داشت: شوراها از ابزارهای کارآمد نظام، برای حضور مؤثر و مشارکت گسترده آحاد جامعه در سرنوشت خود و بستر مناسبی برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی است.

وی ادامه داد: تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام بسیار مؤثر در فرایند مشارکت مردم در توسعه نواحی روستایی و شهری محسوب شده و پیشرفت‌های شهرستان بستک در سایه تعامل کامل بین شوراها و مسئولان اجرایی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به اقدامات صورت گرفته شوراهای شهر و روستا، نقش آنها را در توسعه و آبادانی شهرستان بستک و روستاهای تابعه را بسیار مهم خواند و افزود: ان‌شاءالله این تلاش‌ها و خدمات‌رسانی شوراها در کنار مسئولان دلسوز نظام در آینده هم ادامه داشته باشد و روز به روز شاهد رونق و ترقی شهرها و روستاهای ایران اسلامی باشیم.

فرماندار بستک تأکید کرد: فضا و بستر مناسبی در شهرستان برای هر گونه سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فراهم شده است و دولت بنا دارد از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید حمایت مضاعفی کند.

قناعتی تصریح کرد: شوراها باید در راستای اجرای برنامه‌های کارکردی در پروژه‌های شهری و روستایی، برنامه‌های خود را در راستای بهبود تعامل بین مردم و مسئولان و ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل در ارائه و اجرای امور، مدیریت کنند.

وی بیان داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلفند از طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده و اولویت‌دار شوراهای اسلامی شهر و روستا برای رسیدن به نتیجه مطلوب، حمایت کنند.

فرماندار شهرستان بستک خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت‌محور را در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و ... در شهرستان بستک یادآور شد و گفت: شوراهای اسلامی، باید علاوه بر انعکاس خدمات انجام شده توسط دولت، نیازهای اساسی و مبرم مردم را براساس اولویت‌ها به مسئولان منعکس کنند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول