اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شوراها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند.

شوراها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در همایش سالروز ملی بزرگداشت شوراهای اسلامی اظهار کرد: شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه، آبادانی و پیشرفت جامعه داشته و نقش آنها بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی در سه دوره گذشته نقش تاثیرگذاری در توسعه شهرها و روستاها دارند، تصریح کرد: در ابتدای فعالیت شوراها نحوه فعالیت آنها برای برخی افراد مشخص نبود اما در حال حاضر این فعالیت‌ها مورد توجه مردم است.

استاندار زنجان تلاش شوراهای اسلامی را در سه دوره گذشته خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: مردم در حال حاضر مطالبات خود را از شوراها پیگیری کرده و اعمال، رفتار و کردار شوراها در شهر و روستا مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

وی شوراهای اسلامی را پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: مجموعه خدمات شوراها بر کسی پوشیده نبوده و این فعالیت‌ها به صورت مطلوبی به جامعه عرضه شده است.

 

*سوء‌ استفاده‌های مختلف از سوی برخی اعضای شوراها دیده می‌شود

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه دوره گذشته با چالش‌هایی نیز روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: مشکلات فردی برخی از اعضای شوراهای اسلامی و سوءاستفاده‌ها در برخی موارد نیز از برخی شوراهای اسلامی دیده شده است.

وی با اشاره به رسیدگی به تخلفات شوراهای اسلامی در سه دوره گذشته خاطرنشان کرد: تخلفات برخی اعضای شوراها در حدی است که مجموعه خدمات همه اعضای شوراهای اسلامی را زیر سئوال می‌برد.

استاندار زنجان با بیان اینکه جدال‌های بین اعضای شوراها به نفع مردم نیست، یادآور شد: باید شوراهای اسلامی در راستای توجه به خدمات‌رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

وی سال جاری را سال پر کاری برای شوراهای اسلامی دانست و افزود: باید همه اعضای شورای اسلامی در راستای تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند.

*تحریم‌های علیه نظام از سوی دشمنان، اقتصادی است

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف دشمن در 33 سال گذشته، تحت‌الشعاع قراردادن وضعیت اقتصادی نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: همه فشارها و تحریم‌های اعمال شده علیه نظام جمهوری اسلامی بیشتر از نوع اقتصادی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری باید در راستای تحقق شعار سال اقدامات مطلوب انجام شود، افزود: در استان زنجان نیز 12 محور کاری برای تحقق شعار سال در نظر گرفته شده است.

استاندار زنجان از تشکیل ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در استان زنجان خبر داد و گفت:  برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری 10 کارگروه ویژه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول