اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

هماهنگی و تعامل شوراها بهترین عامل توسعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: هماهنگی و تعامل بین شوراها، بهترین عامل برای توسعه است.

هماهنگی و تعامل شوراها بهترین عامل توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح امروز در گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران و دهیاران شهرستان بشرویه ضمن گرامیداشت هفته شوراها اظهار داشت: با وجود مشکلات متعدد بر سر راه پیشرفت و توسعه منطقه و کمبود اعتبارات تملک و دارایی می‌طلبد تا شوراها برنامه‌ریزی و تعامل داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیریت و تعامل در حوزه شوراها حرف اول را می‌زند و موانع و مشکلات موجود را هموار می‌کند.

امام جمعه بشرویه به فرمایش حضرت علی (ع ) مبنی بر اینکه اگر کسی بخواهد خود‌رأیی کند و رأی خود را به کرسی بنشاند موفق نخواهد بود، افزود: آن بزرگوار مردم را به مشورت و مشاوره با یکدیگر سفارش کرده تا در عقل و فکر هم سهیم باشند.

وی یادآور شد: اولیا خدا و به ویژه شخص پیامبر (ص) بر اصل مشورت تأکید داشته و برای ترویج جایگاه آن از هیچ تلاشی دست بر نداشته‌اند و همواره حاکمان و مسئولان حکومتی را به این امر سفارش کرده‌اند.

امام جمعه بشرویه به اجرای برنامه‌های بهسازی روستاها و استقرار دکل‌های مخابراتی اشاره کرد و اذعان داشت: احداث جاده طبس بشرویه مهم‌ترین خواسته مردم این شهرستان است که با پیگیری و هماهنگی مسئولان، شاهد تسریع در اجرای آن باشیم.

شمس‌الدین از مدیرکل دفتر روستاها در استانداری استان نگاه خاص به مجتمع‌های دامداری در حاشیه روستاها را خواستار شد و اذعان داشت: با توجه به گرانی علوفه، کاه، جو و بحث فروش دام در کشتارگاه و مشکلات دیگر بر سر راه خانوارهای دامدار می‌طلبد تا با مدیریت و هماهنگی بین ادارات و نهادهای دیگر این مشکل نیز رفع شود.

فرماندار بشرویه نیز در این گردهمایی به برنامه‌ریزی در امر توسعه شهر و روستا تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات و امکانات کم در شهرستان می‌توان با برنامه‌ریزی درست و منطقی به پیشرفت و رشد در شهر و روستاها نائل شد.

غلامرضا پورسلطانی افزود: با اولویت‌بندی نیازها و کاهش هزینه‌های جاری، اجرای پروژه‌های عمرانی تسریع می‌یابد و مسئولان و مردم همه با هم در امر توسعه و ارتقای بخش‌های مختلف منطقه سهیم می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول