اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

رسالت شوراها پاسخگویی به اعتماد مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: رسالت شوراها پاسخگویی به اعتماد مردم و تلاش برای فراهم کردن زمینه‌های رفاه هر چه بیشتر در شهر است.

رسالت شوراها پاسخگویی به اعتماد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در جمع مردم بخش کاکی اظهار داشت: رسالت شوراها و شهرداران بسیار رسالت خطیری است و امروز باید به اعتماد مردم پاسخ داده شود.

وی افزود: زیباسازی شهر و توجه به حقوق شهروندی، تسهیل کردن قانون‎های شهری باید مورد دقت و توجه اعضای شورا و شهرداری قرار گیرد.

محمدی با اشاره به خدمات انجام گرفته توسط شورا و شهرداری در شهر کاکی خاطر نشان کرد: امروز توسط شوراها تلاش‎های زیادی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

امام جمعه کاکی یادآور شد: این کافی نیست و امروز برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش‎های بیشتری انجام دهیم.

محمدی ادامه داد: باید تلاش شود اعتبارات لازم برای کمک به مدارس موجود و مبلمان شهری، زیباسازی شهر و توجه به ساختارهای شهری و حقوق مردم مورد اهمیت قرار گیرد.

وی گفت: امروز توسعه فضاهای فرهنگی نیاز اساسی شهر است و همین‌طور که ما به شهر فرهنگی نیاز داریم، فرهنگ‎سازی شهری نیز حائز اهمیت است.

محمدی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر ما شهری مذهبی است و مبنای آن مذهب و اعتقادات کامل است، باید مکان‎های مذهبی، مساجد و محافل و اماکن مذهبی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

امام جمعه گفت: امروز ساخت فرهنگسرا تنها کار اداره فرهنگ و ارشاد نیست و باید شهرداری‎ها هم به این مسئله توجه کنند.

وی تصریح کرد: ساخت مجتمع‎های فرهنگی، خانه‎های فرهنگ محلات برای اوقات فراغت جوانان لازم و ضروری است

محمدی اضافه کرد: شهر فرهنگی و فرهنگ شهری هر دو لازمه تلاش است و مسئولان شورا و شهرداری برای رفع فقر فضاهای فرهنگی شهر اقدامی اساسی کنند.

وی از شورا و شهرداری خواست تا با برگزاری نشست با مردم و شهروندان نسبت به پاسخگویی به مشکلات اقدام کنند.

امام جمعه کاکی گفت: باید توجه بیشتری داشته باشیم و تلاش کنیم شهر فرهنگی و فرهنگ شهری احیا شود و با توجه به اینکه شهر کاکی، یک شهر مذهبی است این لازم اهمیت و توجه است.

وی با اشاره به روز خلیج فارس افزود: در تمام نقشه‎های قدیمی و تاریخی این نام مقدس را داریم و خلیج فارس امروز چشم تمام جهان است و نقشه‎های مردودی که دشمنان در دستور کار قرار داده‌اند مثل نقشه جداسازی جزایر سه‌گانه هم باطل است.

امام جمعه کاکی تصریح کرد: امروز مردم شجاع و غیرتمند ایران به رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هوشیارانه در صحنه حضور دارند.

وی با گرامیداشت هفته معلم گفت: مسئله مطهری یک فکر و جریان است و این موضوع با سالگرد نگهداشتن جبران نمی‎شود و ما باید هزاران کتاب از اخلاص خود به جای گذاشته و این آثار عظیم را در زندگی خود حجت قرار دهیم.

محمدی گفت: معلم مهم‌ترین عنصر آموزش و پرورش است که در این عرصه و سنگر تعلیم و تربیت میدان‎داری می‌کند و امید داریم که در حفظ رسالت خود بکوشد.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه انسان‌سازی آموزش و پرورش است و معلم و جایگاه آن مشخص است.

محمدی با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه‎ای در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش ما مردمی است و چنانچه جامعه‎ای امنیت نداشته باشد هیچ کار سازمان یافته‎ای در راستای پیشرفت و ارتقای آن کشور تضمین نخواهد شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول