اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

بازنگری در قانون شوراها ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان گفت: بازنگری در قانون شوراها کمک موثری به فعالیت‌های این نهاد مردمی می‌کند.

بازنگری در قانون شوراها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در همایش سالروز ملی بزرگداشت شوراهای اسلامی اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اقدامات لازم را در راستای توسعه و عمران روستاها و شهرها در یک سال باقی مانده از فعالیت خود انجام دهند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58 فعالیت‌های خود را آغاز کرد، افزود: این امر مهم در سال 78 تحقق یافته و شوراهای شهر و روستا با رای مردم انتخاب شدند.

رئیس شورای شهر زنجان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی قبل از آغاز به کار فعالیت‌های شوراهای اسلامی قدرتی فوق‌العاده داشتند که پس از آغاز فعالیت شوراها این قدرت کاهش یافت.

وی با بیان اینکه برخی شوراها چنان حقی برای خود قائل شدند که اختیارات سایر ارگان‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد، افزود: باید شوراها در این زمینه برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشند.

اصفهانیان بر ضرورت توجه به برنامه‌های عمران شهری و روستایی در یک سال باقی مانده از فعالیت شوراها تاکید کرد و افزود: باید شوراها گزارش دقیقی از عملکرد خود با استفاده از تریبون‌ها به مردم ارائه کنند.

وی تکمیل برنامه‌های پیش‌بینی شده را از دیگر برنامه‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد و افزود: باید اقدامات انجام شده به مردم ارائه شود.

*آسیب‌های پیش‌روی شوراها بررسی شود

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه باید آسیب‌های پیش‌روی شورا بررسی شود، خاطرنشان کرد: باید در راستای توجه به نقاط ضعف اقدامات مطلوبی انجام شود.

وی بر لزوم توجه به تحقق شعار سال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و افزود: باید در راستای تحقق شعار سال شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدامات لازم را انجام دهند.

اصفهانیان تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در راستای تولیدات داخلی و ارتقای دانش فنی و جذب سرمایه‌گذاری‌های لازم اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول