اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد:

شوراها در افرایش مشارکت مردم تأثیرگذارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: شوراها در افرایش مشارکت مردم تأثیرگذارند.

شوراها در افرایش مشارکت مردم تأثیرگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، محمدتقی ایمانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست مشترک اعضای شوراهای اسلامی بخش، شهر و شهرستان با فرماندار شهرستان اسدآباد شوراها را در مشارکت‌های مردمی و نهادینه شدن مشارکت تاثیرگذار خواند و اظهار داشت: مشارکت مردم همواره موجب کارآمدی و ثبات بیشتر در جامعه بوده و هست.

وی با بیان اینکه شوراها رابط بین مردم و مسئولان هستند، گفت: خدمت به مردم وظیفه مهم و اصلی شوراها است که باید  در سرلوحه وظایف خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در پایان سخنانش نبود کتابخانه استاندارد، گازرسانی به حاشیه شهر، نبود جایگاه  CNG جدید، راه اندازی چراغ راهنمایی در چهارراه تویسرکان، روشنایی معابر شهر، توجه به بحث گردشگری شهرستان، افزایش بی‌رویه حق بیمه تأمین اجتماعی و نظام مهندسی را از جمله مشکلات  شهرستان اسدآباد دانست .

وی گفت: اتمام پروژه گلزار شهدا با اعتبار 664 میلیون تومان، کمک به هیئت‌های مذهبی، ورزشی و قرآنی با اعتبار 5 میلیون تومان، آسفالت‌ریزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، جدول‌گذاری 200 میلیون تومان، پوشش کانال محمودبیگی 120 میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده پارسال شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان اسدآباد بوده است.

ایمانی در ادامه در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای فرهنگیان، آسفالت خیابان صاحب الزمان شرقی و خیابان رفسنجانی،  در دستور کار قرار دادن پارک بانوان، ایجاد پارکینگ عمومی و سرویس بهداشتی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از اعم برنامه‌های سال 91 برشمرد و تصریح کرد: ایجاد پارک محله‌ای و توجه بیش از پیش به مبلمان شهری از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اسدآباد نیز همفکری، همکاری، تعامل، انتقال و تضارب افکار عمومی را از جمله فواید مشورت و شورا در زندگی اجتماعی دانست و گفت: یکی از صفات مومن در شورایی زندگی کردن و مشورت با دیگران در زمینه‌های مختلف است.

محمدرسول طاهری تصریح کرد: شوراها می‌توانند با وارد شدن در مسائل مختلف در جامعه و رشد و پیشرفت شهرستان موثر باشند.

شهردار اسدآباد نیز از دو برابر شدن بودجه شهرداری این شهر خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته بودجه شهرداری شهر اسدآباد یک میلیارد و 900 میلیون تومان بود که این میزان درحال حاضر به 4 میلیارد و 800 میلیون تومان افزایش یافته که انتظار می‌رود در سال جاری این میزان بودجه با افزایش 30 درصدی همراه باشد.

رحیم الوندی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود با تلاش و پشتکار بودجه شهرداری اسدآباد به 7 میلیارد تومان افزایش یابد،  افزود: امسال در تلاشیم که با کارهای اساسی و محسوس‌تر در فضای مبلمان شهری تحولی نو در شهر ایجاد کنیم.

فرماندار اسدآباد نیز اعتقاد به کار شورایی را موجب پیشبرد امور مختلف دانست و گفت: شوراها حلقه وصل کننده مردم و مسئولان هستند.

مصطفی آزادبخت در ادامه دستور داد تا در بودجه امسال اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان برای مواصلاتی روستاهای منطقه کلیایی و چهاردولی پرداخت شود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول