اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

شوراها به شهرداران منتخب خود اختیارات بیشتری بدهند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شوراهای شهر باید برای اجرای مصوبات اختیارات بیشتری به شهرداری‌ها بدهند.

شوراها به شهرداران منتخب خود اختیارات بیشتری بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدجواد محمودی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات شرکت برق برگزار شد، اظهار داشت: دخالت اعضای شورای شهر در امور اجرایی برای شهرداران مشکل ایجاد می‌کند ولی باید اعضای شورای شهر ضمن اینکه وظیفه نظارت خود را بر امور مختلف انجام می‌دهند باید در موارد لازم اختیارات کافی به شهرداران بدهند.

وی بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و گفت: مشکل محدودیت منابع مالی همچنان وجود دارد ولی باید این منابع مالی محدود به صورتی تزریق شود که نیازهای اساسی، اولویت‌های شهری به بهترین شکل تامین شده و پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار به سرانجام برسند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با وجودی که امسال، سال آخر فعالیت شورای شهر قلمداد می‌شود و در آینده نزدیک انتخابات برگزار می‌گردد ولی این مسئله نباید به عاملی برای کندشدن اجرای پروژه‌های مختلف منجر شود بلکه باید اعضای شورا با عزم و اراده روزهای نخست مسائل مختلف را پیگیری کنند.

وی بر لزوم استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآمد در امور مختلف اشاره کرد و گفت: برای اینکه شورای شهر، شهرداری و  ... در انجام وظایف محوله توفیق مورد انتظار را کسب کنند باید از نیروی متخصص و صاحب‌نظر استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه عرصه شورای شهر جایی برای کارهای سیاسی نیست، بیان داشت: باید از ایجاد اختلاف و مناقشه بین اعضای شورای شهر جلوگیری شود چرا که برنامه‌ها و طرح‌های مختلف دولت در سایه تعامل و همدلی به نتیجه می‌رسد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی بر اهمیت توجه به مناطق کم‌برخوردار استان تاکید کرد و گفت: باید عدالت اجتماعی تا بالاترین حد ممکن در جامعه رعایت شود همچنین برای ارائه خدمات آموزشی، اجتماعی و ... به مردم ساکن در مناطق پایین شهر تلاش شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول