اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز جهانی کارگر

80 کارگر نمونه آملی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در روز جهانی کارگر، از سوی ستاد هفته کارگر شهرستان آمل 80 کارگر نمونه این شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

80 کارگر نمونه آملی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان که در سالن دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل برگزار شد با بیان اینکه بیش از  38 هزار کارگر بیمه شده در واحدها و شهرک‌های صنعتی آمل مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: آمل با دارا بودن 46 درصد صنایع مازندران سهم بزرگی در اشتغال‌زایی استان دارد.

یدالله اکبرزاده با اشاره به اینکه در سال 90 از سهم اشتغالزایی استان حدود 12هزار شغل به آمل واگذار شده است، اظهار داشت: در یک سال گذشته 10هزار و 977 شغل ایجاد شده و در سامانه اشتغال کشور تایید شده است.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه با ایجاد این مشاغل حدود 93 درصد از تعهدات اشتغالزایی آمل صورت گرفته است، بیان کرد: از این تعداد شغل 985 شغل در قالب مشاغل خانگی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه آمل شهر صنعتی به شمار می‌رود، گفت: انتظار داریم رشته‌هایی که خروجی دانشگاه را تشکیل می‌دهند در ارتباط با نیازهای  این شهر باشند تا بتواند در افزایش سهم اشتغالزایی موثر باشد.

اکبرزاده با اعلام اینکه کارفرمایان و کارگران سربازان جبهه تولید به شمار می‌روند، بیان داشت: آنچه امروز در این دو قشر مطرح است، ایثارگری است که منجر به افزایش تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گردش چرخ‌های توسعه کشور حاصل تلاش و استقامت کارگران است، افزود: خودکفایی امروز جامعه مدیون و مرهون تلاش کارگران است.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه در کنار تمامی تلاش‌ها این قشر دغدغه‌ها و انتظاراتی نیز دارند، بر حل مشکلات کارگری در شهرستان تاکید و گفت: همسویی کارگران و کارفرمایان در رفع مشکلات این دو قشر موثر است.

انتهای‌ پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول