اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات مجامع هلال‌احمر استان مرکزی

22هزار داوطلب هلال‌احمر واجد شرایط رای دادن هستند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجامع هلال احمر استان مرکزی گفت: 22هزار نفر از اعضای داوطلب هلال‌احمر استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجامع هلال احمر هستند.

22هزار داوطلب هلال‌احمر واجد شرایط رای دادن هستند

مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این تعداد شامل امدادگران، داوطلبان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان هستند که در هشت شعبه هلال احمر در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مرحله اول سومین دوره انتخابات مجامع هلال احمر همزمان با سراسر کشور روز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه در همه شهرستان‌های استان که شعبه این جمعیت در آن‌ها دایر و فعال بوده و دارای حد نصاب لازم و فعالانه داوطلبان برای برگزاری انتخابات باشد، برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجامع هلال احمر استان مرکزی با اشاره به ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای عضویت در شورای اجرایی خاطر ‌نشان کرد: تاکنون 122 نفر در سطح استان برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی ثبت‌نام‌ کرده‌اند که از این تعداد 99 نفر برای شورای اجرایی و 23 نفر برای بازرسی ثبت‌نام کرده‌اند.

سلیمی گفت: در شهرستان ساوه از مجموع 24 نفر ثبت‌نام کننده، 19 نفر برای شورای اجرایی و پنج نفر برای بازرسی، در محلات از مجموع 16 نفر 14 نفر برای شورای اجرایی و دو نفر برای بازرسی، در آشتیان از مجموع 14 نفر ثبت‌نام کننده 11 نفر برای شورای اجرایی و سه نفر برای بازرسی، در تفرش از مجموع 10 نفر، 7 نفر برای شورای اجرایی و سه نفر برای بازرسی، در شازند از مجموع 9 نفر ثبت‌نام کننده شش نفر برای شورای اجرایی و سه نفر برای بازرسی، در دلیجان از مجموع 22 نفر ثبت‌نام کننده 20 نفر برای شورای اجرایی و دو نفر برای بازرسی، در خمین از مجموع 11 نفر 9 نفر برای شورای اجرایی و دو نفر برای بازرسی و در اراک از مجموع 16 نفر ثبت‌نام کننده 13 نفر برای شورای اجرایی و سه نفر برای بازرسی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تمامی اعضا اعم از داوطلبان، جوانان و امدادگران فعال واجد شرایط عضویت در مجامع شهرستان، حق رای و انتخاب اعضای شورای اجرایی شهرستان را دارند که تابعیت جمهوری اسلامی، حداقل سن 16 سال تمام با دارا بودن 6 ماه سابقه عضویت در جمعیت و عضویت یا داوطلبی فعال در شعبه جمعیت در شهرستان از شرایط انتخاب کنندگان است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول