اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکید کرد:

افزایش خدمات امدادگران با نوسازی ناوگان هلال احمر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با نوسازی ناوگان امدادی هلال احمر بحث خدمات‌رسانی نیروهای فعال این مجموعه به آسیب‌دیدگان احتمالی بهبود یافته است.

افزایش خدمات امدادگران با نوسازی ناوگان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در همایش داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر نیر اظهار داشت: ما امسال را به نام سال خداحافظی با ناوگان فرسوده معرفی کردیم چرا که معتقدیم با تلاش مسئولان کشوری و پیگیری‌های استانی ناوگان هلال احمر که از میانگین سنی بالای 20 سال برخوردار بوده در حال نوسازی و تجهیز مجدد است.

وی ادامه داد: اهمیت خدمات ارائه شده به شهروندان توسط جمعیت هلال احمر نیازمند سرعت عمل بیشتر است و به همین دلیل ناوگان فرسوده باید از رده خارج شده و خودروهای مدرن و جدید جای آنها را بگیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از تکمیل عملیات احداث انبار هلال احمر در شهرهای مختلف نیز خبر داد و اضافه کرد: یکی از مناطقی که جمعیت هلال احمر در طول سال درگیر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان جاده‌ای و کوهستانی است منطقه نیر است که ضرورت دارد انبار ذخیره اقلام امداد و نجات در این شهرستان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

غیبی در ادامه سخنان خود از اختصاص 2 میلیارد ریال برای احداث اردوگاه جوانان هلال احمر شهرستان نیر خبر داد و ابراز داشت: پس از بهره‌برداری از این اردوگاه جوانان هلال احمر استان‌های کشور از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آن بهره‌مند خواهند شد.

وی به برگزاری انتخابات هلال احمر با هدف مشارکت عموم اعضا در تدوین برنامه‌های بلند مدت هلال احمر اشاره کرد و خواستار مشارکت گسترده و موثر اعضا در انتخابات 22 اردیبهشت ماه امسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مجموع اعضای هلال احمر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هلال احمر استان را 52 هزار و 500 نفر ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش از 6 نفر از اعضای فعال و برتر داوطلب هلال احمر نیر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول