اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

تقویت تیم‌های ایثار هلال‌احمر آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: مهم‌ترین رویکرد جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در سال جدید تقویت تیم‌های ایثار است.

تقویت تیم‌های ایثار هلال‌احمر آذربایجان‌غربی

 یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات از سال گذشته در آذربایجان‌غربی با پنج نفر فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه امسال در نظر داریم تیم‌های ایثار را تکمیل‌تر کنیم، تصریح کرد: تیم‌های ایثار تیم‌های ویژه جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اولویت ما در سال جاری در بخش امداد و نجات تقویت این تیم‌هاست، خاطرنشان کرد: اعضای این تیم‌ها، تمام دوره‌های امداد و نجات را آموزش دیده‌اند و فرد همه فن‌حریف برای امداد‌رسانی هستند که به صورت بین‌المللی امدادرسانی می‌کنند.

زینال‌پور با بیان اینکه امسال چالاک‌سازی نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر استان را نیز مد‌نظر قرار داده‌ایم، گفت: در تلاش هستیم نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی را جوان‌تر و چالاک‌تر کنیم و بر این اساس باید ناوگان امدادی را نیز تجهیز کنیم و ناوگان امدادی فرسوده را از چرخه امدادرسانی استان خارج کنیم.

وی با اشاره به انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر استان همزمان با برگزاری این انتخابات در سراسر کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری، اعلام کرد: 22 اردیبهشت‌ماه امسال این انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌غربی نیز برگزار و ارکان جمعیت هلال‌احمر استان تعیین می‌شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امسال 90 سالگی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران است و بر این اساس برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که در طول سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول