اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

رونق تولید ملی در گروی اتحاد امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: رونق یافتن تولید ملی در سایه اتحاد ملت ایران امکان‌پذیر خواهد بود.

رونق تولید ملی در گروی اتحاد امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی سلماس اظهار داشت: ما مسئولان باید با اتحاد و همبستگی نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنیم چرا که وحدت توصیه همه ائمه و معصومین و رهبر معظم انقلاب است و با اتحاد و همبستگی تحقق شعار سال میسر خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشی از امام محمد باقر(ع) که سه چیز موجب کمال انسان است، افزود: دانا بودن در مسائل دینی یعنی اینکه ما باید مسائل دینی را یاد گرفته و به آن عمل کنیم و در مصیبت‌ها استقامت داشته باشیم.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین باید در معاش خود تدبیر داشته باشیم یعنی در دخل و خرج خود مدیریت داشته و مسئولان نیز باید در این مورد تدبیر داشته باشند.

امام جمعه سلماس با بیان اینکه ما باید در خدمت مردم باشیم، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که تمامی مراجعاتی که از طرف مردم به خادمین می‌شود خود نعمت الهی است؛ ما باید این نعمت الهی را قدر بدانیم و اگر می‌خواهیم رضای خداوند و شهدا را به دست آوریم باید در خدمت مردم بزرگوار بوده و برای حل و فصل مشکلات مردم اقدام کنیم.

موسوی در پایان تاکید کرد: این نظام به برکت خون پاک شهدا به وجود آمده که مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و همه آسایش و امنیتی که الان داریم به برکت خون پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

 

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول