اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج کارگری، نماد ایمان و عقیده/2

حمایت مردم از تولیدات ملی رمز موفقیت کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج شهید یدالله جدیدی سمنان گفت: حمایت مردم از تولیدات ملی رمز موفقیت و پیشرفت کشور به سمت تعالی است.

حمایت مردم از تولیدات ملی رمز موفقیت کشور است

علی‏اصغر خراسانی که امروز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز بسیج کارگری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان شرکت کرده بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای جامعه کارگری افزود: هدف پایگاه بسیج شهید یدالله جدیدی، ترویج تفکر بسیجی در بین کارگران بسیجی و مبارزه با جنگ نرم است.

وی بیان داشت: بسیجیان در هر عرصه و میدانی وارد شده‏اند، پیروز بوده و شعار "ما می‏توانیم" را به جهانیان ثابت کرده‏اند، بنابراین باید در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با پیاده کردن فرهنگ و تفکر بسیجی در واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی بسیجیان را وارد عرصه کرد.

فرمانده بسیج شهید یدالله جدیدی سمنان گفت: تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌‌ ایرانى» گر چه شعاری به ظاهر اقتصادی است، اما بنا به تأکید رهبر فرزانه انقلاب بخش عظیم حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی به مردم باز می‌گردد.

خراسانی اظهار داشت: نقش افراد جامعه در این حمایت نه تنها کم‏رنگ‌تر از دولت و حلقه‌های اصلی اقتصاد تولید یعنی کارگران و سرمایه‌گذاران نیست، بلکه این نقش بسیار اساسی‏تر از دیگران است.

وی گفت: بی‏توجهی افراد جامعه نسبت به تولیدات داخلی ریشه‌ای فرهنگی دارد و این موضوع چرخش چرخ‌های کار و صنعت را با چالش جدی مواجه ساخته و به وابستگی و عقب‌ماندگی که در نهایت به رکورد اقتصادی و اجتماعی منجر می‌شود.

فرمانده بسیج شهید یدالله جدیدی سمنان تأکید کرد:‌ باید مشابه داخلى کالاها را مصرف کنیم و از مصرف تولیدات خارجى چه در زمینه‌هاى مصارف روزمره و چه در زمینه‌‌هاى عمده‌تر و مهم‏تر به جد پرهیز کنیم.

خراسانی افزود:‌ برای تحقق حمایت از تولید داخلی و اقبال جامعه به سمت تولیدات ملی باید اسطوره‌ ذهنی کیفیت کالای خارجی در باور افراد جامعه ما بشکند و شکستن چنین باور غلطی، نیازمند فرهنگ‏سازی بوده که بخشی از آن به نهادهای فرهنگی جامعه باز می‌گردد و بخشی نیز وظیفه تولیدکنندگان است.

وی بیان داشت: نظارت بر تبلیغات و محدود کردن تبلیغات کالاهای خارجی، بهره‌ جستن تولیدکنندگان داخلی از ظرفیت رسانه‏ها و تکنیک‌های مناسب و به روز تبلیغاتی و‌ معرفی کالای ایرانی از راه‌های انگیزه‌بخشی به مصرف‏کنندگان است.

فرمانده بسیج شهید یدالله جدیدی سمنان افزود: بهره‌گیری از تکنیک‌های تبلیغی در کنار افزایش کیفیت کالاهای تولیدی می‌تواند افراد جامعه را با مزیت برندهای ساخت داخل که قیمتی به مراتب مناسب‏تر از نمونه‌ خارجی خود دارند، آشنا ساخته و مخاطب فهیم ایرانی را در انتخاب و خرید کالای ایرانی ترغیب کند.

وی خاطرنشان کرد بسیج شهید یدالله جدیدی کارخانه پاریزان صنعت سمنان در سال 90 در این واحد صنعتی تشکیل شده و تاکنون بیش از 90 نفر از 180 کارگر این واحد صنعتی به عضویت این پایگاه درآمده‏اند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول