اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین:

تولید ملی یک شعار نیست

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه تولید ملی یک شعار نیست، گفت: راهبرد سال که توسط مقام معظم رهبری بیان می‌شود شعار نیست بلکه یک راهبرد برای تحقق چشم‌انداز 20 ساله است.

تولید ملی یک شعار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: شهادت‌طلبی سپاهیان در مناسبت‌های مختلف نظام که از آبرو و جان خود برای این نظام مایع می‌گذارند قابل تقدیر است.

وی پیرامون برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی سپاه عنوان کرد: روز شنبه این هفته به نام شهید مطهری، ولایت فقیه نامگذاری شده است و در این روز برنامه‌هایی از قبیل دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان و شهرستان‌ها و همچنین نشست خبری برگزار می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر ادامه داد: برنامه‌های دیگری از قبیل فضاسازی و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، برگزاری مراسم گرامیداشت سی وسومین سالگرد شهید استاد مطهری و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست سیاسی در حوزه‌ها، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر محصولات فرهنگی و همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری در این ایام برگزار می‌شود.

وی تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان و فرماندهان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و ادامه داد:‌ دیدار مربیان و مدیران تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، حضور در مزار شهدا و نثار گل و عطر‌افشانی قبور شهدا، حضور مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی در نماز جمعه و کوهپیمایی مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به کتب ارزشمند شهید مطهری ادامه داد: به واقع آثار شهید مطهری آثاری بیدارگر است که در عصر بیداری اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

رضوانی با اشاره به حضور آیت‌الله زابلی در همایش روز سه‌شنبه یادآور شد:‌ یادواره شهدای طلاب شهرستان تاکستان و نشست با مسئولان نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، ارتش، ناجا و سپاه به منظور بهره‌گیری از تجارب و نظرات این عزیزان نیز از برنامه‌های سپاه در هفته عقیدتی و سیاسی است.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور پیش از انقلاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی به زن بها و ارزش داد به طوری که امروز زنان در مراکز علمی حضور گسترده‌ای داشته و درصد بیشتری از دانشگاهیان را دختران تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: باید به نقش و مقام اجتماعی زن در جامعه و خانواده توجه بیشتری شده و بر آن تاکید شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تاکید کرد: ‌هر چه داریم به برکت وجودی خون مطهر شهداست که باید بوسه بر تربت پاک آن عزیزان زد زیرا استقلال، ارزش و افتخاراتی که امروز نصیب جمهوری اسلامی ایران شده، حاصل خون شهداست.

وی با اشاره به پیشرفت‌های سپاه استان قزوین در سال گذشته یادآور شد: عقیدتی سیاسی و روابط عمومی سپاه استان قزوین در سطح کشور جزو برترین‌ها هستند به طوری که عقیدتی سپاه صاحب‌الامر پنجمین عقیدتی کشور و روابط عمومی سپاه استان قزوین که با بهره‌گیری از امکانات رسانه‌ای استان توانسته عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

رضوانی ادامه داد: هدایت، نظارت و صیانت سه مسئولیت بزرگ سپاه است که در راستای آن همت می‌گمارد.

وی اضافه کرد: بررسی میزان اجرای فرآمین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سپاه از دیگر وظایف این حوزه است که به درستی صورت می‌گیرد.

رضوانی ادامه داد: دوره‌های آموزش مقدماتی و تکمیلی برای خبرنگاران بسیجی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی برای خبرنگاران استان و همچنین رصد رسانه‌های داخلی و خارجی از دیگر فعالیت‌های روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر در سطح استان قزوین است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: راهبرد سال جدید که هر سال توسط مقام معظم رهبری عنوان می‌شود تشریفاتی نیست بلکه در راستای سند چشم‌انداز 20 ساله است که معظم‌له‌ طراحی کرده‌اند.

رضوانی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در رابطه با راهبرد سال، فرهنگسازی است و نباید گذاشت گرد و غبار بر تولیدات داخلی نشسته و بازار از تولیدات خارجی پر شود.

وی تاکید کرد: همه آحاد مردم باید به تولید ملی میل نشان دهند و با حمایت از کار و سرمایه ایرانی نظام اسلامی را سربلند کنند.

وی با بیان مطالبی پیرامون راهبرد تولید ملی در کشور عنوان کرد: افزایش مقاومت ملی، افزایش ظرفیت انسجام ملی، اشراف اطلاعاتی در تمام زمینه‌ها و جلوگیری از غفلت در مسائل فرهنگی می‌تواند به پیشبرد تولید ملی در کشور کمک کند.

وی با اشاره به روز ملی خلیج‌فارس عنوان کرد: بنا بر آیات سوره آل عمران دشمنان دوست دارند تا ما به زحمت بیفتیم و با سختی و عدم استقلال به آنها محتاج شویم.

رضوانی با اشاره به حضور 64 درصدی مردم در انتخابات مجلس نهم ادامه داد:‌ اینکه 1+5 شرایط ایران را می‌پذیرد به این علت است که مستکبران چاره دیگری ندارند و در سایه صبر و مقاومت می‌توان به همه خواسته‌های به حق نظام جمهوری اسلامی دست یافت.

وی تاکید کرد: خلیج فارس همیشه فارس بوده و هست و حکام عرب باید بدانند که واقعیت را نمی‌شود از چشم جهانیان پوشاند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول