اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش گچساران:

چرخ تولید ملی بدون حضور معلمان کند خواهد چرخید

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: اگر معلمان برای افزایش تولید ملی مورد نظر رهبری در بین قشر جوان فرهنگ‌سازی لازم را نکنند چرخ تولید ملی کند خواهد چرخید.

چرخ تولید ملی بدون حضور معلمان کند خواهد چرخید

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته معلم این شهرستان اظهار کرد: نیمی از جامعه ایران اسلامی را معلمان و دانش‌‌آموزان تشکیل می‌دهند.

وی تحقق هر اندیشه بلند را با همت و اراده جامعه فرهنگی امکان‌پذیر دانست و افزود: آموزش و پرورش در راستای تحقق نامگذاری سال 91 باید با ایجاد فرهنگ آموزش در مصرف کالاهای ایرانی قدم‌های اساسی بردارد.

مرادی با طرح این سؤال که تولید ملی چه اهمیتی دارد، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و تلاش برای سازندگی کشور دشمنان زیادی برای نابودی و از بین بردن محتوای انقلاب تلاش کردند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه گفت: رهبری هوشمندانه امام راحل و حضور آگاهانه  مردم در همه صحنه‌ها، نقشه و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

مرادی یادآور شد: دشمنان انقلاب پس از شکست در جنگ تحمیلی تلاش بسیاری برای انزوای ایران اسلامی از راه غیر نظامی کردند و در این راستا به صورت مداوم دست به تحریم‌های گسترده علیه مردم و نظام اسلامی زدند.

وی عنوان کرد: آغاز تحریم‌های دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده وابستگی اقتصادی ایران قبل از انقلاب بود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران سلسله نامگذاری‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب را نشان از درک و بصیرت ایشان از مسائل اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: ایجاد فرهنگ خرید و مصرف کالاهای ایرانی سبب بی‌اثر شدن هرچه بیشتر تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به مقام و جایگاه معلم گفت: اولین معلم هستی خالقی است که جهان را آفرید و با آموختن الرحمن بر انسان‌ها منت نهاد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران شهید مطهری را موتور جوشان انقلاب اسلامی عنوان کرد و شناخت این مرد بزرگ را برای همه جامعه در هر جایگاهی لازم و ضروری دانست.

مرادی بیان کرد: معلمان در راه و مسیر الهی قدم برداشته و جامعه را به سمت خودسازی، خودشناسی و خداشناسی هدایت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران از تصویب طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و این طرح را نتیجه هفت سال مطالعه و تحقیق گسترده در پی دستور مقام معظم رهبری عنوان کرد.

مرادی طرح تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش را در دو محور تحول در محتوای درون آموزش و پرورش و نیروی انسانی تشریح کرد و گفت: برای اولین بار در سال جاری قدم‌های بزرگ تحول در مسیر ساختار نظام برتر آموزش و پرورش برداشته می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول