اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش راین خبر داد

راه‌اندازی 3 مدرسه هوشمند در راین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: طی سال آینده سه مدرسه دیگر نیز در راین هوشمند می‌شوند که تجهیزات آن به طور کامل خریداری شده است.

راه‌اندازی 3 مدرسه هوشمند در راین

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، علیرضا غیاث‌الدینی ظهر امروز در جمع اولیای دانش‌آموزان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ایجاد تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش برنامه‌های اجرا شده توسط وزارت آموزش و پرورش را در این راستا عنوان کرد و اظهار داشت: در شهر راین هیچ مدرسه دو نوبته‌ای وجود ندارد و این کار در بهبود روند آموزشی مؤثر است.

وی هوشمند‌سازی مدرسه‌ها را از دیگر برنامه‌های تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: سال گذشته سه مدرسه در راین مجهز به وسایل آموزشی هوشمند شدند و در سال آینده سه مدرسه دیگر نیز به طور کامل هوشمند می‌شوند که تجهیزات آن به طور کامل خریداری شده است.

غیاث‌الدینی طرح 6-3-3 را نیز از دیگر طرح‌های مهم و پایه‌ای را محقق ساختن تحول بنیادین در آموزش و پرورش عنوان و تصریح کرد: این طرح به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسیده و در صورت تغییر در وزارت آموزش و پرورش این طرح به هیچ‌وجه تغییر نمی‌کند.

وی گفت: در این طرح دوره ابتدایی شش ساله می‌شود و به تدریج سال چهارم دبیرستان طی یک فرآیند پنج ساله از نظام آموزشی حذف می‌شود.

غیاث‌الدینی اجرای این طرح را در بالا بردن کیفیت آموزش مؤثر ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول