اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

22 مدرسه در کوثر هوشمندسازی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در سال تحصیلی جاری در شهرستان کوثر 22 مدرسه هوشمندسازی شده است.

22 مدرسه در کوثر هوشمندسازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در نشست مسئولان برگزاری هفته معلم در کوثر اظهار داشت: با این اقدام تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آینده نیز تعداد دیگری از مدارس این شهرستان را به امکانات و تجهیزات مناسب مجهز کنیم.

وی این حرکت را در راستای ارتقای آموزش‌های نوین و بهبود وضعیت تحصیلی مناسب ارزیابی کرد و افزود: در تلاش هستیم در کنار هوشمندسازی توسعه مراکز هنرستان‌ها را نیز در دستور کار قرار دهیم به طوریکه در شرایط کنونی بیش از 50 درصد دانش‌آموزان این شهرستان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند.

رئیس‌ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای 10 پروژه نوسازی مدارس و ضرورت تکمیل استخر سرپوشیده این شهرستان سخن به میان آورد و تصریح کرد: این مجموعه با 2 میلیارد تومان اعتبار ملی در حال احداث و تکمیل شدن است.

این مسئول به موفقیت دانش‌آموزان کوثر در میزان قبولی کنکور و رتبه سوم استانی شهرستان در امتحانات نهایی سوم متوسطه اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون 30 درصد دانش‌آموزان این شهرستان در مسابقات مختلف قرآن کریم حضور یافتند و تعداد 9 مدرسه قرآنی نیز در این شهرستان هم‌اکنون فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود ضرورت نظارت و مدیریت در حوزه فوق برنامه‌های آموزشی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش جایگاه خوبی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها دارد به طوریکه ما جلسات این شورا را با هدف حل مشکلات نظام آموزش و پرورش به صورت مستمر و ماهانه برگزار می‌کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر در ادامه به نزدیکی هفته معلم و گرامیداشت مقام و منزلت معلمان به ویژه شهید با فضیلت و وارسته مطهری اشاره کرد و بیان داشت:‌ معلمان ما باید به وجود چنین شخصیت‌هایی که امروز به الگو و معیار حرکت آنها تبدیل شده است، افتخار کرده و به خود ببالند.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوثر فرهنگیان را قشر آگاه و فرهیخته جامعه برشمرد و بر ضرورت توجه جدی به معیشت و رفاه آنها تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول