اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر:

مدرسه تیزهوشان از سال تحصیلی جدید در اهر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش اهر، از راه‌اندازی مدرسه تیزهوشان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان اهر خبر داد.

مدرسه تیزهوشان از سال تحصیلی جدید در اهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آزاد سعادتی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان شهرستان اهر گفت: این شهرستان یکی از شهرهای مهم استان است که با پیگیری‌های انجام شده یکی از آرزوهای شهروندان آن در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: چشم امید ما به دانش‌آموزان به عنوان سازندگان آینده کشور است که با تلاش و پشتکار خود استان و به خصوص شهرستان اهر را طوری بسازند که به جایگاه واقعی خود برسد و نقش خود را در توسعه کشور به خوبی ایفا کند.

سعادتی افزود: منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 91 چراغ راه پیشرفت و توسعه کشور است و آموزش و پرورش نیز در همین راستا باید تلاش مضاعف کند.

وی گفت: بدون شک دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور و انقلاب نخستین کسانی هستند که باید فرهنگ ایثار و این مشق عشق را در مکتب نظام و انقلاب داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش اهر، تصریح کرد: بر این اساس دانش‌آموزان نخبه در قالب 180 نفر دانش‌آموز خواهر و برادر در این مدرسه مشغول تحصیل خواهند شد.

وی، در این جلسه همچنین حمایت از نخبگان علمی و فرهنگی را یکی از برنامه‌های این اداره در زمینه بارور کردن استعدادهای بالقوه آنها برشمرد و افزود: با راه‌اندازی این مجتمع یکی از آرزوهای دیرینه شهروندان به برکت سفر ریاست جمهوری به منطقه تحقق می‌یابد. 

در همایشی که با حضور بیش از 600 نفر از معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها برگزار شد، از 80 دانش‌آموز نخبه و مدال‌آور در حوزه‌های علمی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش اهر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم معاون آموزش و پرورش استان، فرماندار اهر، مسئولان ادارات، نهادها، فرهنگیان و نخبگان اهری حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول