اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور:

فرهنگ مدرسه‎سازی باید فراگیر شود

خبرگزاری فارس: نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: فرهنگ مدرسه‎سازی باید فراگیر شود و هر کسی در حد و توان خود در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشد.

فرهنگ مدرسه‎سازی باید فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان خدامراد ممبینی عصر امروز در چهاردهمین همایش خیرین مدرسه‎ساز شهرستان آزادشهر اظهار داشت: انجام کارهای خیر مربوط به مسلمانان و ایرانیان نیست بلکه در همه جهان مورد توجه بوده ولی انتظار است ما ایرانی مسلمان در این مسیر پیشرو و در این امر خیر تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی استفاده از یک معماری برجسته و غنی را در امر مدرسه‎سازی لازم و ضروری دانست و اذعان داشت: مدارس ما باید به کلاس‎های خوب، سالن کنفرانس، نمازخانه‎های بزرگ و مجتمع‎های فرهنگی مثل کتابخانه، اتاق‎های رایانه، سالن‎های ورزشی مجهز باشند تا دانش‎آموز بتواند به نحو شایسته‎ای در مسیر رشد و تکامل قرار بگیرد و با کمبودی مواجه نشود.

نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور اضافه کرد: آموزش و پرورش چهار رکن اصلی که شامل معلم، دانش‎آموز، فضا و محتوا است که هر کدام از اینها به سهم خود دارای ارزش هستند و در ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش‎آموزان ما موثر هستند.

ممبینی که ریاست گروه فناوری و اطلاعات وزارت آموزش و پرورش را نیز به عهده دارد خاطر نشان کرد: اجتماعی کردن دانش‎آموزان، فرهنگ‎پذیری و انتقال دانش به کودکان، نوجوانان و جوانان سه کارکرد اصلی وزارت آموزش و پرورش است که باید مسئولان ما برگزاری همایش‎های اینچنینی را در همان محل مدارس ساخته شده توسط خیرین داشته باشند تا تکریم از خیرین در محل نقش‎آفرینی که داشته‎اند انجام پذیرد.

وی ادامه داد: این کار در فرهنگ مدرسه‎سازی و سهیم شدن در کار خیر و فعالیت‎های اجتماعی برای دانش‎آموزان تبلیغ شود و به آنها انتقال پیدا کند و مسیر برنامه‎های ما را هموار سازد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول