اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم کرمانشاه:

در 4 هزار مدرسه استان مراسم معلم سپاس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کرمانشاه گفت: در بیش از 4 هزار از مدارس استان مراسم معلم سپاس برگزار می‌شود.

در 4 هزار مدرسه استان مراسم معلم سپاس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الله الماسی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امسال قریب یک دهم از معلمان استان تجلیل می‌شوند.

الماسی با بیان اینکه امسال 2 هزار و 630 نفر از معلمان نمونه تجلیل خواهند شد، تصریح کرد: از این تعداد 457 نفر سهمیه شهرستان‌های استان بوده اند که در انتخاب این معلمان امتیاز خدمت در مناطق محروم به عنوان یکی از ضرایب انتخاب معلم نمونه لحاظ شده است.

الماسی اضافه کرد: امسال 66 نفر از معلمان به عنوان نمونه استان و 8 نفر نیز به عنوان نمونه کشوری معرفی و تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: به معلمان نمونه کشوری علاوه بر جوایز نقدی یک فیش سفر عمره مفرده نیز اهدا خواهد شد.

الماسی افزود: در سال گذشته کل مبلغ اهدایی به معلمان نمونه 135 ملیون تومان بوده است که در سال 91 به 180 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و تعداد معلمان نمونه نیز حدود 2 برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه رقابت این معلمان در قالب 27 گروه است، تصریح کرد: هر معلم با هم‌گروه خود به رقابت می‌پردازد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کرمانشاه از شاخص‌های اتنخاب معلم نمونه را فعالیت علمی پژوهشی، اختراعات، تألیف و ترجمه  کتاب، کسب مقام در جشنواره، تولید محتوای الکترونیکی را از مؤلفه‌های انتخاب معلم نمونه برشمرد. 

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دیگر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان، خاطر نشان کرد: دیدار 88 نفر از معلمان نمونه استان با رهبر معظم انقلاب در 13 اردیبهشت، تجلیل از 66 معلم نمونه استان در روز 19 اردیبهشت، یادواره شهدای معلم به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در هفته آخر اردیبهشت، صعود 1000 نفری به قلل مرتفع استان در شهرستانهای پاوه، صحنه، گهواره و کرمانشاه، انجام مسابقات ورزشی، همایش سلامت معلم، ویزیت رایگان معلمان از جمله برنامه‌های ستاد در استان کرمانشاه است. 

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول