اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار‌ 5.6 میلیارد ریال

یک باب مدرسه در بردسیر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: یک باب مدرسه در لاله‌زار بردسیر با اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

یک باب مدرسه در بردسیر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، بعد از ظهر امروز یک باب مدرسه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال و در مساحت یک هزار و 100 متر مربع برای استفاده 65 دانش‌آموز دبیرستانی بخش لاله‌زار بردسیر به بهره‌برداری رسید.

همچنین فرماندار بردسیر در جلسه شورای اداری بخش لاله‌زار از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای تأمین آب شرب منطقه گردشگری لاله‌زار خبر داد و اظهار داشت: ‌سال جاری باید نسبت به سال قبل جشنواره با کیفیت بهتری برگزار شود.

غلامعلی موحدی‌نیا گفت: سال گذشته 100 میلیارد اعتبار برای آماده‌سازی بستر مناسب گردشگری در لاله‌زار هزینه شد که ‌سال جاری با افزایش امکانات رفاهی گردشگران امیدواریم نسبت به سال قبل پذیرای تعداد بیشتری از گردشگران در جشنواره گل محمدی باشیم.

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه بردسیر نیز با اشاره به نامگذاری‌های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری برای هر سال اظهار داشت: ایشان از سال‌ها قبل این توطئه را تشخیص داده و به همین دلیل شاهد بودیم که طی پنج سال اخیر نامگذاری سال‌ها که در حقیقت تعیین خط‌مشی حرکتی مسئولان و مردم بوده‌ در حوزه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه امروز حمایت از تولید ملی و صنایع داخلی ضروری است، گفت: در شرایطی که غربی‌ها می‌خواهند اقتصاد ایران را نابود و مردم را تحت فشار قرار دهند، تنها راه نجات ما تحقق رهنمودهای رهبری در حمایت از تولید ملی و صنایع داخلی است.

تارم تصریح کرد: برای اجرای این مهم باید فرهنگ مصرفی مردم تغییر کرده و این روحیه که خرید کالای تولید داخل در اولویت قرار گیرد، میان مردم ترویج شود.

وی افزود: مردم ما باید خرید کالای داخلی را به اجناس خارجی ترجیح داده و متقاعد شوند که این کار آنها به سود کل کشور و در نهایت خود آن‌ها است.

تارم گفت: البته تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت کالاهای خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا کنند که این مهم در صورت حمایت ملی از تولید ملی محقق می‌شود.

وی اذعان داشت: به طور قطع برای تحقق رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی، مردم ما آماده بوده و در حال حاضر مسئولان و دستگاه‌های مختلف باید سیاست‌ها و مصوبات لازم را طراحی و با حمایت مردمی اجرا کنند.

محمدی بخشدار لاله‌زار نیز گفت: به زودی مشکل اینترنت پرسرعت در بخش لاله‌زار با تمهیداتی که مخابرات شهرستان اندیشیده‌ رفع می‌شود.

وی همچنین خواستار استقرار نمایندگی ادارات در بخش لاله‌زار و اعزام امام جمعه به این بخش شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول