اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان انجام شد

تشکیل 7 هزار پرونده تخلف برای اصناف در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: سال گذشته 7هزار پرونده تخلف در بخش‌های مختلف صنفی توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 7 هزار پرونده تخلف برای اصناف در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار شهرستان خدابنده اظهار کرد: سال گذشته اقدامات بسیاری در زمینه برخورد با متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی استان زنجان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه شناسایی واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی توسط اکیپ‌های بازرسی افزود: نظارت بر بازار یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تبعیت از اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال حذف افراد متخلف از عرصه بازار هستند.

وی سپردن بازار به دست افراد متدین و حمایت از فعالیت‌های افراد دلسوز، با انصاف و با عدالت را از دیگر اقدامات این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: گندم، آرد، سوخت و کود شیمیایی از کالاهای اولویت‌دار و تحت کنترل نیز از برنامه‌های اداره‌کل تعزیرات حکومتی است.

نجف‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال گذشته 7 هزار و 113 پرونده تخلف در بخش‌های صنفی، کالا و خدمات، بهداشت و دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز در این اداره تشکیل شد، اضافه کرد: از تعداد پرونده‌های متشکله 7 هزار و 95 فقره مختومه اعلام شده است.

وی اذعان داشت: جریمه‌ای که سال گذشته برای متخلفان در بخش‌های مذکور تعیین شد، بالغ بر 190 میلیارد و 55 میلیون و 791 هزار ریال بود.

گفتنی است، در پایان این جلسه اباذر میرزاپور به عنوان رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده معرفی شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول