اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل:

تشکیل 1480 پرونده تخلفاتی به ارزش 2 میلیارد در اردبیل

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در 10 ماه امسال با 178 هزار بازرسی انجام شده برای یک‌هزار و 480 مورد تخلف پرونده تنظیم شده است که ارزش آنها 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

تشکیل 1480 پرونده تخلفاتی به ارزش 2 میلیارد در اردبیل

محمدجعفر عظمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بازرسان سازمان با همکاری خوب مجامع صنفی تعزیرات حکومتی و بازرسان افتخاری موفق به کشف و تنظیم پرونده این تعداد تخلف شدند و با ارجاع به مراجع قضایی و تعزیرات صدور حکم آنها انجام شده است.

وی عرضه کالای بی کیفیت و احتکار را از عمده تخلفات انجام شده در این مدت اعلام کرد و افزود: ما با تمام توان و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود سعی داریم تخلف را در همان نطفه خفه کنیم و اجازه گسترش آن را به بدنه و پیکره نظام اقتصادی  و بازار ندهم.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل عمده تخلفات کشف شده را بر اساس گزارشات مردمی و راهنمایی‌های آنها اعلام کرد و گفت: نقش مردم به خوبی قابل مشاهده و لمس است و به یقین هر زمان مردم در صحنه بودند متخلفان اقتصادی به خود جرات و اجازه عدول از مقررات را نداده‌اند.

عظمایی اظهار داشت: در تامین و عرضه ارزاق عمومی و مایحتاج ضروری مردم با قیمت مصوب هیچ مشکلی نداریم و در تلاش هستیم با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در نیمه دوم اسفند در شهرهای مختلف کالای مورد نیاز مردم را در ایام پایانی سال در اختیار آنها قرار دهیم.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل هرگونه افزایش قیمت غیر منطقی و شایعه کمبود برخی کالاهای اساسی مردم را فقط یک فشار روانی و جوی در ملتهب کردن وضعیت بازار توصیف کرد و گفت: نه تنها کمبودی نداریم بلکه بیش از نیازمان نیز ذخیره‌سازی کردیم و معتقدیم بیشتر از نیاز مردم عرضه کالا در بازار انجام می‌شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول