اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد

ارجاع پرونده یک شرکت متخلف آرد‌سازی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ارجاع پرونده یک شرکت آردسازی متخلف در استان اردبیل به تعزیرات حکومتی خبر داد.

ارجاع پرونده یک شرکت متخلف آرد‌سازی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، محمد جعفر عظمایی اظهار داشت: در راستای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و ایجاد تعادل و تثبیت قیمت ها پرونده تخلف گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه یک شرکت آردسازی در استان به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات، سیاست‌ها و اهداف مدون تنظیم بازار از سوی سازمان صنعت و معدن و به منظور ساماندهی، تنظیم، نظارت و ایجاد تعادل در قیمت‌ها و جلوگیری از اخلال در سیستم عرضه و تقاضا از سوی بازرسان سازمان این واحد متخلف شناخته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: این شرکت آردسازی با عرضه خارج از شبکه 422 هزار کیسه آرد 40 کیلویی بیشتر از قیمت مصوب سهم بسزایی در افزایش قیمت نهایی در سطح بازار ایجاد کرده بود.

عظمایی گفت: ارزش پرونده مذکور به میزان 8 میلیارد و 452 میلیون ریال است که جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با اشاره به وظایف قانونی این سازمان و به منظور برخورد با تخلفات گرانفروشی و جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو بر ضرورت تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی و برخورد قاطع با متخلفان در سراسر استان تاکید کرد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول