اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

تشکیل بیش از 3 هزار پرونده تخلفاتی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بالغ بر 3 هزار و 669 پرونده تخلفاتی از واحدهای صنفی در استان اردبیل تشکیل شده است.

تشکیل بیش از 3 هزار پرونده تخلفاتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد جعفر عظمایی پیش از ظهر امروز در نشست با کارشناسان واحد بررسی و شکایات و تخلفات صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: با تشکیل این پرونده‌ها مسببان آن را به مراجع قضایی معرفی کرده و خواستار برخورد شدید با این متخلفان هستیم.

وی از کشف 4 هزار و 485 مورد تخلف نیز در استان خبر داد و گفت:‌ ما در مقابل هرگونه تحرک اقتصادی که ضربه بر پیکره اجتماع وارد آورد مبارزه می‌کنیم و این بازرسی‌های صنوف نیز در همین راستا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی با یادآوری اینکه هیچ یک از صنوف نمی‌توانند از زیر‌ ذره‌بین دقیق بازرسان ما فرار کنند خاطرنشان کرد: در استان اردبیل راه بر هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی بسته شده است و محتکران و متخلفان خودشان باید به تخلف صورت گرفته معترف باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین از انجام 36 هزار و 324 مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان اردبیل همزمان با اجرای طرح نظارتی نوروز از اول اسفند ماه سال 90 تا 15 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

محمد جعفر عظمایی یادآور شد: در همین خصوص 3 هزار و 699 پرونده تخلفاتی تشکیل و 4 هزار و 485 مورد تخلف نیز کشف شده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: ارسال پرونده متخلفان پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های کارشناسی به تعزیرات حکومتی، انجام 156 مورد گشت مشترک با ارگان‌های ذی‌ربط و استقرار همکاران اداره مشارکت‌های مردمی سازمان در محل ستاد تسهیلات نوروزی از اقدامات دیگر این طرح می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت واصله مردمی، تعداد 923 مورد شکایات مردمی به صورت تلفنی، کتبی و حضوری دریافت شده و 516 فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظمایی در پایان سخنان خود اظهار داشت: همچنین استفاده از ناظرین افتخاری به تعداد 70 نفر به مدت 45 روز موجب افزایش راندمان طرح نظارتی شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول