اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

ارسال 36 پرونده تخلف در خدمات عمومی به تعزیرات زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 36 پرونده تخلف در زمینه خدمات عمومی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است.

ارسال 36 پرونده تخلف در خدمات عمومی به تعزیرات زنجان

سیدجلال نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رسیدگی به شکایات مردمی و ارائه نظرات کارشناسی پرونده‌های مربوط به خدمات عمومی از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای نظارت تنظیم بازار استان زنجان در سال گذشته با حضور مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرگانی داخلی، بازرسی و نظارت، شرکت غله، اداره‌کل دامپزشکی، مدیریت پشتیبانی امور دام استان، مجمع امور صنفی و سازمان تعاون روستایی تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: در مجموع 50 جلسه در این راستا تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استفاده از حضور ناظران افتخاری در طرح ضیافت از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان محسوب می‌شود، اضافه کرد: 130 نفر در امر نظارت غیرمحسوس بر قیمت کالاها فعالیت داشته‌اند.

وی نظارت بر انبارها و سردخانه‌های نگهداری کالا به‌ویژه انبارهای نگهداری میوه، گوشت، برنج، قند، شکر، حبوبات، لاستیک خودرو و سایر مایحتاج عمومی را از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد و افزود: جمع‌آوری اطلاعات و تکمیل مشخصات انبارها و سردخانه‌های استان و ثبت آن در سامانه مربوطه از دیگر اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

نبوی با بیان اینکه در سال گذشته شش جلسه کمیته پیشگیری از کالای قاچاق در استان زنجان تشکیل شده است، ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بازرسان و کارشناسان در زمینه شناسایی کالاهای کدرهگیری و کالاهای قاچاق مشمول طرح شبنم از دیگر اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به استقرار بازرسان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در راستای ساماندهی و نظارت بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه اظهار داشت: نظارت بر میادین میوه و تره‌بار و مرکبات از دیگر اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول