اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه عنوان کرد

صدور حکم 120 پرونده تخلف صنفی توسط تعزیرات کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تعزیرات حکومتی کهگیلویه در طول امسال 180 پرونده برای متخلفین تشکیل داده، گفت: از این تعداد برای 120 فقره از این پرونده‌ها حکم صادر شده است.

صدور حکم 120 پرونده تخلف صنفی توسط تعزیرات کهگیلویه

غریب بیژن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با بیان اینکه تعزیرات حکومتی کهگیلویه در فروردین امسال 180 پرونده برای متخلفین تشکیل داد، گفت: از این تعداد برای 120 فقره از این پرونده‌ها حکم صادر شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متخلفین صنوف مختلف 80 میلیون ریال جریمه نقدی شدند، افزود: بیشتر تخلفات در صنوف پوشاک و کالاهای اساسی بودند.

بیژن‌نیا به بررسی 150 پرونده گزارش ویژه طرح نظارتی نوروز اشاره کرد و بیان داشت: این گزارشات که توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان در ایام نوروز در شهرستان کهگیلویه تهیه شده بودند در حال پیگیری هستند.

این مسئول افزود: با وجود اینکه این گزارشات خیلی دیر به ما رسیدند با خاطیان برخورد قانونی و قاطع شد و با واحدهای صنفی که سابقه تخلف داشتند علاوه بر جریمه نقدی، واحدهای صنفی آنها پلمب و با نصب پارچه این متخلفان را به همگان معرفی کردیم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که امنیت بازار و اقتصاد مردم را به خطر می‌اندازند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: مردم در هنگام خرید باید دقت داشته باشند و از تخلفات جزیی و ناچیز نگذرند، این امر سبب می‌شود که تخلف در بازار باب نشود.

وی بیان کرد: از آنجا که تعداد صنوف زیاد بوده و ما از نظر نیروی انسانی کمبود شدید داریم از همشهریان می‌خواهیم که کوچک‌ترین تخلفات را گزارش دهند و خود را از ماموران ما بدانند و مطمئن باشند که به گزارشات و شکایات آنها در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه در ادامه از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با شماره تلفن‌های 124، 3223312، 3224949 تماس گرفته و موارد تخلف را به واحدهای بازرسی گزارش دهند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول