اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد خبر داد

تشکیل 3 پرونده تخلفات انتخاباتی در دادسرای بجنورد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از تشکیل سه پرونده تخلفات انتخاباتی در دادسرای مرکز خراسان شمالی خبر داد.

تشکیل 3 پرونده تخلفات انتخاباتی در دادسرای بجنورد

میرعلم سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: هم اکنون کار رسیدگی به این پرونده‌ها در دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد در حال رسیدگی است.

وی در عین حال با اشاره به کاهش تعداد پرونده‌های انتخاباتی طی این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل افزود: با فعالیت‌هایی که در بحث پیشگیری از تخلفات توسط دستگاه قضایی استان انجام شد، این تخلفات به حداقل رسید.

سیدی همچنین حماسه مردم در 12 اسفند را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور پرشوری که مردم در این روز آفریدند، انسان را به یاد فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند ملت ما از زمان پیامبر (ص) برتر هستند، می‌اندازد.

وی با بیان اینکه مردم ما در انتخابات مجلس به فرمایش رهبری لبیک گفته و در رای گیری مشارکت کردند، افزود: این حضور حماسی وظیفه ما خدمتگزاران را سنگین‌تر می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد اظهار داشت: قطعاً این حضور گسترده مردم در انتخابات سبب تشکیل مجلس ولایی خواهد بود که برای توسعه و پیشرفت کشور فعالیت خواهند کرد.

وی حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند را ستود و اظهار امیدواری کرد تا همه دستگاه‌ها وظیفه خود را شناخته و خدمت رسانی به مردم که همواره در فرمایش‌ها و رهنمودهای رهبری است، بدان عمل کنند.

برای انتخابات مجلس در خراسان شمالی 24 نامزد انتخاباتی شرکت داشتند که بنا به گفته مسئولان کمترین تخلف انتخاباتی در استان صورت گرفته و فضای سالم انتخاباتی بر استان حاکم بود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول